מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ז 09.10.2016

בשוליק.נט מתקדמים. גם בחגים (פ)

תקופת החגים כאן, ואיתה אחת המשימות המתישות ביותר וללא ספק השיאנית בכילוי זמן ואנרגיות - הקניות... ● זה מתחיל בחיפוש חניה, עובר בשיטוט אינסופי ואיתור מוצרים, ממשיך בהתמודדות מול הצפה של עשרות 'מבצעים', ומסתיים בעמידה בתורים בלתי נגמרים ובסחיבת הכבודה הביתה ● אכן, משימה מאתגרת לפרטים מלאים
בשוליק.נט מתקדמים. גם בחגים (פ)
תקופת החגים כאן, ואיתה אחת המשימות המתישות ביותר וללא ספק השיאנית בכילוי זמן ואנרגיות - הקניות... זה מתחיל בחיפוש חניה, עובר בשיטוט אינסופי ואיתור מוצרים, ממשיך בהתמודדות מול הצפה של עשרות 'מבצעים', ומסתיים בעמידה בתורים בלתי נגמרים ובסחיבת הכבודה הביתה. אכן, משימה מאתגרת.

אלא שמתברר שלא חייבים להמשיך בשיטה הישנה. אפשר להתקדם, ולהתחיל לקנות חכם. מאות לקוחות בכפר חב"ד ובאזור כבר גילו את הדרך הקלה, הנוחה והמשתלמת ביותר לביצוע הקניות: אתר האינטרנט "שוליק.נט". האתר הידידותי מציע חווית קנייה מושלמת, שונה לחלוטין - מכל מקום, בכל שעה, במינימום זמן ובלי להתאמץ, בלי להתפתות למבצעים מיותרים ובלי לסחוב אפילו שקית אחת...

ב"שוליק.נט" לא עוצרים לרגע, וממשיכים כל הזמן להתקדם ולהציע ללקוח את השירות היעיל והנח ביותר. רק לאחרונה הושקה אפליקציית "שוליק.נט", המאפשרת ליהנות מחוויית הקניות החדשה גם מהטלפון הנייד.

"בעידן שלנו לכל אתגר יש פתרון חכם", מסכמים עבורנו בצוות "שוליק.נט". "ממשלוח הודעות ומסרים ועד ניווט בדרכים. אנחנו מציעים לכולם פתרון מושלם, חכם ויעיל גם לקניות. המוטו שלנו הוא פשוט: להתקדם, לקנות חכם!".

אז, בלי לקום מהכיסא... לחץ כאן: WWW.SHOLIK.NET
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.