מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ז 09.10.2016

מחתרת סמרקנד חוזרת לפעול

בערב ראש השנה, חתו בעיר טשקנט שבאוזבקיסטן שני תמימים: חיים רייניץ ויוסי סופר, שבאו להפיץ ולחזק תורה ומצוותיה בקרב יהודי העיר סמרקנד במשך תקופת הימים הנוראיים. התמימים הפעילו את בית הכנסת המקומי עם מניינים מלאים וחיות מרובה, וכן החדירו אידשקייט ביהודים המקומיים  מחתרת סמרקנד חוזרת לפעול
מחתרת סמרקנד חוזרת לפעול
בערב ראש השנה, חתו בעיר טשקנט שבאוזבקיסטן שני תמימים: חיים רייניץ ויוסי סופר, שבאו להפיץ ולחזק תורה ומצוותיה בקרב יהודי העיר סמרקנד במשך תקופת הימים הנוראיים. התמימים הפעילו את בית הכנסת המקומי עם מניינים מלאים וחיות מרובה, וכן החדירו אידשקייט ביהודים המקומיים, שרו, רקדו, חיזקו וכו'.

זיכו את היהודים הרבים במצוות ומנהגי החגים הכוללים: תפילות, תקיעת שופר, מנהג כפרות, תפילין, תשליך, שיחות בנושאי יהדות, ביקורי בית וכהנה רבות.

יישר כוח עצום לשליח הראשי הרב ברוך שיחי' אברמצייב על הדאגה והאחריות על שליחות זו וכמובן על הפעילות המבורכת בקרב יהודי בוכרה, וכן התודה והברכה ל'קונגרס יהודי בוכרה העולמי' שהוציאו לפועל את השליחות המבורכת.

. השליחות היא ביוזמתם ובמימונם של השלוחים הרב זלמן זבולונוב והרב יצחק וולוביק ראשי הקהילה הבוכרית בארצות הברית בשיתוף פעולה עם השליח הראשי למדינת אוזבקיסטאן הרב ברול אברמצייב וקונגרס יהודי בוכרה בארץ
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.