מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תשע״ז 07.10.2016

נפתחה קבוצת בנות חב"ד: תשרי אצל הרבי

נפתחה הקבוצה של מאות בנות חב"ד שהגיעו לשהות בחצרות קודשינו בחודש החגים, תחת ארגון נשי ובנות חב"ד באה"ק- בנות חב"ד, בוגרות 'בת מלך' ● התוכנית תימשך עד לכ"ד בתשרי, וכוללת הווי חסידי סביב השעון: תפילות בבית חיינו, נסיעות עם הכנה לאוהל הק', מערכת שיעורים על ידי טובי הרבנים והמרצים, התוועדויות מרוממות, כניסה לחדרו הק' של הרבי, סיורים במקומות חשובים בשכונה והכל עם מסגרת של אש"ל מלא ואיכותי ● בפנים: התכניה המלאה להורדה  קבוצת בנות חב"ד
נפתחה קבוצת בנות חב
נפתחה הקבוצה של מאות בנות חב"ד שהגיעו לשהות בחצרות קודשינו בחודש החגים, תחת ארגון נשי ובנות חב"ד באה"ק- בנות חב"ד, בוגרות 'בת מלך'.

התוכנית תימשך עד לכ"ד בתשרי, וכוללת הווי חסידי סביב השעון: תפילות בבית חיינו, נסיעות עם הכנה לאוהל הק', מערכת שיעורים על ידי טובי הרבנים והמרצים, התוועדויות מרוממות, כניסה לחדרו הק' של הרבי, סיורים במקומות חשובים בשכונה והכל עם מסגרת של אש"ל מלא ואיכותי.

הנהלת ארגון בנות חב"ד באה"ק מודה לתורמים והמסייעים המחזיקים את הפעילות- ר' שניאור מינסקי, ר' אברהם לאקשין, ר' שלומי הרשקופ. וכן ר' שלומי פלס, הרב משה חפר, הרב י.י חיטריק, ר' אפרים רבינוביץ.

תודה מיוחדת לוועד התמימים בראשות ר' צבי אלטיין, לצוות הקבוצה- מנהל גשמי ר' חיים שאול ריבקין, הזוג האחראי על התוכנית ר' יצחק ולאה רסקין, למרכזות ולמדריכות, שעושים הכל על מנת לדאוג לבנות בגשמיות וברוחניות. וכן לצוות המסור של הארגון בארץ הקודש שמלווה את הקבוצה, מרחוק או מקרוב.

להורדת התכניה - לחצי כאן

מחברת היום יום - תשרי תשע"ז - להורדה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.