מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשע״ז 06.10.2016

הרב יוסף אורח הכבוד: הצלחה גדולה לדינר חב"ד באור יהודה

הצלחה גדולה ומיוחדת לדינר ההצדעה השנתי של מוסדות חב"ד באור יהודה ● את המעמד כיבדו בנוכחותם רבנים חשובים, רבני העיר ונכבדיה, אישי ציבור, עסקנים וידידי הישיבה מכל רחבי הארץ ● אורחי הכבוד: מזכיר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד בנחלת הר חב"ד, הגאון החסיד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי והגאון הרב דוד יוסף שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה, ראש בית המדרש 'יחווה דעת' ומחבר סדרת הספרים 'הלכה ברורה'  הצלחה לדינר חב"ד באור יהודה
הרב יוסף אורח הכבוד: הצלחה גדולה לדינר חב
הצלחה גדולה ומיוחדת לדינר ההצדעה השנתי לתומכי מוסדות חב"ד באור יהודה ולצוות המסור שעובד מסביב לשעון בשורת מוסדות החינוך הפזורים ברחבי העיר. האווירה המשפחתית החמה הורגשה לאורך כל הערב, שנערך באולמי 'קינגסטון' המפוארים. למרות ערב החג, באו רבים במיוחד להצדיע ולכבד.

את המעמד כיבדו בנוכחותם רבנים חשובים, רבני העיר ונכבדיה, אישי ציבור, עסקנים וידידי הישיבה מכל רחבי הארץ.

את חלקו הראשון של הדינר הנחה בכישרון רב, כדרכו, הרב משה הורביץ שליח הרבי בפארק העסקים לוד מכפר חב"ד. את החלק השני, האומנותי, הנחה מר זאב ויזנר, מנחה בחסד עליון. האירוע נפתח בפרק התהילים של הרבי על ידי השליח לשכונת נוה סביון בעיר, הרב שלמה כץ.

את הנאום המרכזי נשא הגאון הרב דוד יוסף שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה, ראש בית המדרש 'יחווה דעת' ומחבר סדרת הספרים 'הלכה ברורה'. הרב יוסף דיבר בהערכה גדולה על הרבי ומסירות הנפש של שליחי הרבי ברחבי תבל. "אנחנו צריכים ללמוד מחב"ד", אמר בנאומו המאלף שריתק את מאות המשתתפים.

לאחריו נשא דברים הרב זלמן נוטיק, משפיע ישיבת חב"ד בראשון לציון. "אני מוכרח להודות לישיבה באור יהודה, בה למד בני", אמר הרב נוטיק ושיבח את מוסדות החינוך של חב"ד בעיר. בהמשך נאומו דיבר על כך שאנחנו ב"בערב הגאולה האמיתית והשלמה". הרב נוטיק עורר את הציבור לתת צדקה שהיא "תזרז את הגאולה".

נאום מיוחד נשא שליח הרבי לאור יהודה, הרב מנחם מענדל הכהן פרידמן. כדרכו, הרב פרידמן דיבר בחמימות רבה ועורר את הציבור על דברי הרבי בענייני משיח וגאולה.

את ראשת העירייה, הגב' ליאת שוחט, ייצג המנכ"ל עופר תודר. בנאומו, דיבר בשבחם של מוסדות חב"ד על עשייתם הברוכה, ועל כך שהוא רואה בעין יפה את עשייתם הברוכה ואת שיתוף הפעולה המלא עם העיריה.

הרב שלום דובער הכהן הנדל ראש הישיבה, נשא נאום מיוחד, במהלכו הרחיב על פעילות המוסדות וביקש ממנכ"ל העירייה לתת יד ולסייע בהמשך התפתחותם. בסיום נאומו, ריגש את מנכ"ל העירייה כשהגיש לו תמונה מרהיבה של הרבי. בהמשך הערב, הזמין המנחה את מנכ"ל משרד הדתות עו"ד מר עודד פלוס אשר דיבר על העשייה הברוכה של חב"ד ועל כך שצריך לסייע להם ככל האפשר.

את המעמד כיבדו בנוכחותם מזכיר בית דין רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד בנחלת הר חב"ד, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, וראש ישיבת 'ברכת יצחק' הרב אבינועם פוסטבסקי.

בתום החלק התורני של האירוע, נערכה מכירה פומבית וחולקו מתנות לתורמים הנכבדים.

את המעמד הנעים בקולו הערב הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי, כשאליו מצטרפים הת' יוסי ידגר, מתלמידי הישיבה והזמר ר' אפרים מנדלסון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.