מערכת COL | יום ג' תשרי ה׳תשע״ז 05.10.2016

מעל 3,000 מטיילים ישראלים בחווית ראש השנה בחב"ד תאילנד

זו כבר מסורת רבת שנים בקרב המטיילים בתאילנד, לתכנן את הטיול על מנת להיות בראש השנה, באחד מבתי חב"ד, המהווים מקור משיכה לישראלים במהלך כל השנה, בימי חול ובשבתות המפורסמות בבתי חב"ד תאילנד, ובמיוחד בחגי ישראלמ   ראש השנה בחב"ד תאילנד
מעל 3,000 מטיילים ישראלים בחווית ראש השנה בחב
ראש השנה הוא לא רק זמן תחילת השנה, אלא חג מיוחד במינו במעגל השנה היהודי, שבו מדי שנה, גם הישראלים המטיילים בתאילנד רוצים לחגוג כמסורת היהודית. חודשי הכנה רבים הגיעו לסיומם, עם כניסת ראש השנה לכל אחד מארבעת בתי חב"ד הפרוסים בתאילנד הרחוק, בעיר הבירה בנקוק, בעיר הצפונית צ'אנג מאי, ובאיים פוקט וקוסמואי.

זו כבר מסורת רבת שנים בקרב המטיילים בתאילנד, לתכנן את הטיול על מנת להיות בראש השנה, באחד מבתי חב"ד, המהווים מקור משיכה לישראלים במהלך כל השנה, בימי חול ובשבתות המפורסמות בבתי חב"ד תאילנד, ובמיוחד בחגי ישראל.

במהלך החודשים האחרונים עבד במרץ רב צוות חב"ד תאילנד, בתכנון והפקת הסעודות והתפילות לראש השנה. השליח הראשי לתאילנד, הרב יוסף חיים קנטור מספר כי מדובר על מבצע לוגיסטי לא פשוט, במסגרתו שוכרים בחלק מבתי חב"ד, אולמות שיתאימו למספר המשתתפים הגדול, וכמו כן בחלק הגסטרונומי, מדובר על הכנת כמות גדולה של מנות מובחרות לסעודות החג. חשוב להבין כי על מנת להיערך בהתאם הוטסו כמויות של בשר וחומרים נוספים מיבשות אחרות ברחבי העולם במבצע לוגיסטי מורכב. שלטי ברכה נתלו לבאים, וסדר התפילה החגיגי של מנהגי החג הופק במיוחד עבור האירוע. על מנת להיערך למספר הגדול של האורחים, השנה נפתח אתר מיוחד ברשת, בו ניתן היה להירשם לסעודות החג, ובכך צוות חב"ד תאילנד יכול היה להיערך למספר המבקרים.

מטיילים רבים מספרים כי תכננו את הטיול בהתאמה לשהייה בראש השנה סמוך לבית חב"ד, על מנת לקחת חלק בחוויה עליה שמעו ממטיילים אחרים שהיו שם בעבר. האוירה המיוחדת והמרוממת השורה במקום, מהווה מקור משיכה לישראלים המטיילים בתאילנד, ורוצים לטעום טעם של בית, הן בסעודת החג והן באוירה המיוחדת. כנראה שהתפוח בדבש מתוק הרבה יותר בבתי חב"ד.

בשנים האחרונות אחד ממקורות המידע החשובים של המטיילים הוא הרשתות החברתיות, שם מעדכנים וממליצים המטיילים אחד לשני על אירועים ומקומות. לקראת ראש השנה ניתן היה להבחין כי גם ברשתות החברתיות המליצו רבים להגיע לחווית ראש השנה בבתי חב"ד, באמצעות סרטון הזמנה לראש השנה, שהופק על ידי חב"ד תאילנד, הסרטון זכה לצפיות רבות ועורר שיחה ברשת החברתית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.