מערכת COL | יום י' אדר ב ה׳תשע״א 16.03.2011

תלמידי תפארת מנחם בביתר ביום כיף לקראת פורים ● גלריה

תלמידי תפארת מנחם בביתר עילית מתכוננים לקבלת שמחה מתוך תורה בימי הפורים ● במסגרת מבצע זה תלמידי הת"ת נבחנו בעל פה על פרקי משניות ודפי גמרא "שקלא וטריא" ותוך כך גילו השמחה שבלימוד ● לצד קבוצת ילדים המצטופפים סביב לשלחנות משחקי טניס-שלחן, קבוצה לא פחות תוססת מצטופפת ליד שלחנות הבוחנים של המבצע צפו בגלריה 
תלמידי תפארת מנחם בביתר ביום כיף לקראת פורים ● גלריה
תלמידי תפארת מנחם בביתר עילית מתכוננים לקבלת שמחה מתוך תורה בימי הפורים.

ההכנות לקראת פורים הייתה תוספת אורה וגם שמחה ב60 ימי הבכנה לפורים, תחת הנהגתו הדינאמית של המחנך רב-פעלים הרב דוד דהאן  "קצין מבצעים" ורכז חברתי בתלמוד-תורה השנה התפתחה פעילות אינטנסיבית אשר כללה הרקדות, הופעות ב"במת בידור" על ידי תלמידי הת"ת אשר נתגלו כבעלי כשרון בתחום זה, אך במיוחד הווה עמוד השדרה של תהליך זה המבצע "אורה זו תורה".

במסגרת מבצע זה תלמידי הת"ת נבחנו בעל פה על פרקי משניות ודפי גמרא "שקלא וטריא" ותוך כך גילו השמחה שבלימוד. ואמנם כל המבקר בקומת הכניסה של התלמוד-תורה ניכנס לזירה שמחה.

לצד קבוצת ילדים המצטופפים סביב לשלחנות משחקי טניס-שלחן, קבוצה לא פחות תוססת מצטופפת ליד שלחנות הבוחנים של המבצע:התלמידים הבוגרים בוחנים את הצעירים במשניות ופרקי תניא, ה"משיב" של הת"ת, הרב שגיב עמית שי' "משיב, של התלמוד-תורה בוחן - אבל לא רק בוחן , גם משווק "בואו כולכם - טעמו וראו כי טוב" ותוך כדי כך גם מנחה ומדריך ומוכיח שכל אחד ואחד, גם אלו שעד עתה לא ידעו זאת – מסוגלים ללכת עם פרקי משניות ודפי גמרא בראשו - וכל הקומה כורעת תחת הפעלות הענפה וצועקת "קדוש !".

הלאה יותר עוד תור תלמידים מתארך מול דלפק מכירות של "בית חב"ד" כדי לקבלת פרסי העידוד על לימודם – בבחינת "ביומו תיתן שכרו".

כמובן שמלבד אלו, יודעים שבסוף הדרך ממתין להם פרסים כספיים אשר יתגמלו את התלמידים לפי הישגיהם עד סיום המבצע. אמנם עד היום ההישגים מרשימים : כ
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.