מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ה 15.06.2015

ג' תמוז בחצרות קודשנו: תוכנית מיוחדת לאלפי התמימים

לצד אנ"ש והשלוחים, יגיעו גם אלפי תלמידי התמימים מישיבות חב"ד ברחבי תבל לשהות ביום הגדול והקדוש בד"א של רבינו. במהלך ימי השהות בחצרות קדשנו, יארח ה'ועד' את תלמידי התמימים עם תוכנית מגוונת אלפי תמימים ישהו באוהל הק'
ג' תמוז בחצרות קודשנו: תוכנית מיוחדת לאלפי התמימים
(צילומים: חיים פרל)

באם ח"ו וח"ו משיח לא יגיע, ייסעו במהלך השבוע הקרוב אלפי חסידי חב"ד מרחבי תבל לד"א קדשו של כ"ק אדמו"ר זי"ע לקראת יום ההילולא ג' תמוז.

לצד אנ"ש והשלוחים, יגיעו גם אלפי תלמידי התמימים מישיבות חב"ד ברחבי תבל לשהות ביום הגדול והקדוש בד"א של רבינו, ולהתחזק בהתקשרות אליו, שתלך ותוסיף.

'ועד תלמידי התמימים העולמי' מקיים במהלך השבועות האחרונים מבצע הכנה עולמי לחיזוק אור וחום ההתקשרות לקראת יום ההילולא, כשבשבת האחרונה כינס ה'ועד' את כלל תלמידי ישיבות תות"ל מרחבי ארץ-הקודש ל'שבת הכנה לג' תמוז' עם המשפיעים, ראשי הישיבות והר"מים.

במהלך ימי השהות בחצרות קדשנו, יארח ה'ועד' את תלמידי התמימים במקומות שינה נאותים בשכונת קראון-הייטס ובסמיכות לאהל הק', ויארגן התוועדויות, שיעורים בתורת רבינו ותוכניות עם גדולי השלוחים והמשפיעים, בהם ישתתפו קהל תלמידי התמימים הגדול.

בש"ק, ג' תמוז, ישהו תלמידי התמימים לצד אלפי חסידים בסמיכות לאהל הק'. הנהלת 'בית אהל חב"ד ליובאוויטש' הודיעה כי מקומות השינה לתלמידי התמימים יהיו במרכז 'אלמונט' הממוקם במרחק הליכה, בו ייערכו אלפי מיטות, כשאנ"ש ישנו באולמות אחרים במרחק קצר מהאהל הק'.

במהלך הימים הקרובים יקבלו אלפי האורחים את הפרטים המלאים, שיפורסמו גם כאן באתר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.