מערכת COL | יום ז' אדר ב ה׳תשע״א 13.03.2011

שליחות חב"ד בישראל התכנסו לוועידה השנתית ● דיווח, תמונות

במלון "ניר עציון" ננעל כינוס שליחות חב"ד, בהשתתפות כ-250 שליחות מכל רחבי הארץ. הכינוס עמד בסימן 'לגעת בראש השרביט', ותוכנית הכינוס עסקה ב'דרכן של שליחות - נצעד בדרכה של אסתר' ● הכינוס מאורגן, כמידי שנה, ע"י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב במטרה למנף ולהגביר את הפעילות האינטנסיבית של 276 בתי חב"ד ברחבי הארץ ● דיווח מלא ותמונות נוספות  לסיפור המלא   נפתח כינוס השליחות של חב"ד בישראל ● גלריה ראשונה 
שליחות חב
צילום: מאיר בן סירא

כתב COL

במלון "ניר עציון" ננעל כינוס שליחות חב"ד, בהשתתפות כ-250 שליחות מכל רחבי הארץ. הכינוס עמד בסימן 'לגעת בראש השרביט', ותוכנית הכינוס עסקה ב'דרכן של שליחות - נצעד בדרכה של אסתר'.

הכינוס מאורגן, כמידי שנה, ע"י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב במטרה למנף ולהגביר את הפעילות האינטנסיבית של 276 בתי חב"ד ברחבי הארץ.

בשעות הצהריים המוקדמות של יום שישי, החלו לגדוש את המלון מאות שליחות, שהגיעו בהסעות מאורגנות מכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד ירוחם, כשאליהן מצטרפים עשרות זאטוטים - הדור הבא של מוסד השליחות של חב"ד בישראל, שטעמו אף הם מהשבת המיוחדת.

את פני השליחות קיבל צוות רישום מיומן ומנוסה, שלאחר רישום קצר, התארגנות אישית בחדרי המלון המפוארים, חתימה על פ"נ לרבי, והשתתפות בהגרלת כרטיס נסיעה לרבי.

הכינוס נפתח במושבים מרכזיים שעסקו ב"פיתוח ההורות כדגם למנהיגות בקהילה ובסביבת עבודה" עם מרצה אורח ד"ר לירון נתן, מומחה לפיתוח מנהיגות. ד"ר נתן הדגים כיצד כיצד למנף את נושא ההורות, ובאמצעותו לבנות דגם נכון של מנהיגות.

מושב נושא עסק ב"תודעת השירות בבית חב"ד ובסביבת השליחות" עם מרצה אורח מר עידן בכור, ובהנחיית הרב מנחם מענדל קרמר מצעירי חב"ד שהציג את מוקד חב"ד שמושק בימים אלו.

1,500 נרות שבת מרצדים

רגעי כניסת השבת במלון, היו אפופי הוד מיוחד: כאלף וחמש מאות נרות מרצים ומאירים באור בוהק את חלל חדר האוכל. סביב הלהבות עומדות השליחות, כל אחת שקועה בתפילתה, במחשבתה בני הבית שנשארו אי שם להמשיך בשליחות, והמקורבות, בנות הקהילה וכל אלו שבשבילן ובשמן הגיעו לכינוס המיוחד.

לאחר הדלקת הנרות, התאספו השליחות לדברי פתיחה מפי הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצעירי אגודת חב"ד. הרב ליפסקר דיבר על התופעה של נשים העוזבות את הבית לשבת שלימה, בכדי להתכנס יחד את חברותיהן השליחות, ולדון בנושאי השליחות, והזכיר בדבריו את אסתר המלכה, שמגילת אסתר קרויה של שמה, בזכות מסירות נפשה להצלת עם ישראל.

סעודת ליל שבת נערכה ברוב פאר והדר, משולבת בפניני תורה, דברי קישור ורוב שירה וזמרה, ובסיומה נערכה "ההתוועדות" עם השליחה הגב' רבקה לאה חזן ממילאנו. ההתוועדות הסתיימה רק בשעה 4 לפנות בוקר, בהשתתפות רובן של השליחות, שהאזינו בשקיקה לדברי האורחת, והתחזקו בעבודת השליחות.

הבוקר המוקדם, נפתח בשיעור חסידות עם הגב' צירי לבנוני, ולפני קריאת התורה, נשא דברים בפני השליחות השליח בפרדס כץ הרב אהרן שפירא שדיבר על שלוש דרגות בקורבנות.

לאחר סעודת השבת, ויתרו הנשים על מנוחת הצהריים. חברות פורום השליחות באיטרנט נועדו ביניהן, בעוד באולם אחר, נועדו שליחות צעירות לצד וותיקות, ודנו בהיבטים נוספים בעולמן של השליחות. מאוחר יותר, הציגה השליחה באילת הגב' פנינה קוצר, "דילמות בחיי השליחות", בחן ובהומור, לקול תשואותיהן של השליחות, שנהנו מהמושב.

ערב הצדעה לשליחות הרבי

את השבת המרוממת חתם ערב הצדעה חגיגי סביב שולחנות ערוכים לסעודת מלווה מלכה, ופאנל מיוחד בנושאים שונים. במרכז התוכנית עמדה תוכנית 'מסך ובמה'. התוכנית עסקה בשאלה כיצד לערוך את שמחות השלוחים, ולמנף אותם לאירוע רב ממשתפים. בהגרלה המסורתית על כרטיס טיסה לרבי-המשלח, זכתה השליחה הגב' דבורה לאה רוזנברג מחיפה.

השבת הנפלאה והמרוממת נחתמה, והשליחות יצאו ממנה בכוחות חדשים ומרעננים להמשך השליחות ברחבי הארץ, כשהן חדורות בהחלטה להמשיך בהפצת מעיינות התורה והחסידות ביתר שאת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.