מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״א 29.06.2011

שלושה שלוחים יובילו את ה'אוברול' של "Torah Studies"

"Torah Studies" הינו מחלקה של הארגון JLI, המציע הצעות חינוכיות. בגלגול המקורי שלה, "תורה סטודיס" נועד לספק לשלוחים שיעורים וחומר לימודי הקשורים לפרשה השבועית, זאת בכדי להקל על העומס בהכנת חומר מתאים ובמקביל לשדרג באופן משמעותי את איכות התוכנית אותה השליח מסוגל לספק לסיפור המלא
שלושה שלוחים יובילו את ה'אוברול' של

הרב נחמיה שוסטרמן מניח את שפורפרת הטלפון, נשען על שולחנו שבבית חב"ד פיבודי, מסצ'וסטס ומחייך. "האדמור הזקן אמר שצריך לחיות עם הזמן, ואני חושב שאנחנו לוקחים את האמרה הזו לידי מעשה".

השבועות האחרונים היו עסוקים במאוד עבור הרב שוסטרמן. כחבר חדש בוועד השלוחים שמונה לאחרונה לתוכנית 'Torah Studies", יחד עם הרב יעקב הלפרין והרב ארי סוליש, הוא עובד על אוברול כללי לתוכנית עם דרך חדשה לעתיד.

"Torah Studies" הינו מחלקה של הארגון JLI, המציע הצעות חינוכיות. בגלגול המקורי שלה, "תורה סטודיס" נועד לספק לשלוחים שיעורים וחומר לימודי הקשורים לפרשה השבועית, זאת בכדי להקל על העומס בהכנת חומר מתאים ובמקביל לשדרג באופן משמעותי את איכות התוכנית אותה השליח מסוגל לספק.

אבל, אומר שוסטרמן, זה לא היה מספיק. "רצינו להתרחב מעבר לפרשה השבועית, ולעבור לעולם שקשור לכל מה שעכשווי. כגון: אקטואליה, ימים טובים, מחקרים אקטואליים כמו פרקי אבות, כאשר כל אחד מנושאים אלו עמוס בשפע של הזדמנויות למידה".

זו הסיבה בשלה בתחילת החודש הרב יוסי גאנזבורג המכהן כיו"ר "“Torah Studies והרב אברהם שטרנברג, שניהם מוועד ההנהלה של JLI, נפגשו עם חברי הוועדה החדשים של התוכנית “Torah Studies”, בכדי לשמוע על נקודת המבט שלהם וכן עצות לגבי מה השלוחים צריכים ורוצים מ”Torah Studies”.

במהלך הפגישה גיבשו המשתתפים את הפרטים האחרונים לפני הסרת הלוט לתוכנית המחודשת של “Torah Studies”. לאחר הפגישה, מנהל התוכנית הרב מאיר העכט אמר שהוא מתרגש מהשינויים העתידיים. "כאשר החלטנו לבחון מחדש את המטרה של התוכנית שאנחנו מציעים, הבנו שנצטרך לשפר את האיכות הכוללת. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ששלוחים יעבדו יחד איתנו, מה שנותן לנו את ההיגוי לכיוון הדרוש".

מנהלי הארגון של JLI שהבינו את החשיבות בכינון חדש של התוכנית מינו מנהל חדש ל”Torah Studies”. "יש לנו תוכן נפלא, וזה ידוע, אבל אנחנו גם צריכים לוודאות שאנשים שמשתמשים בזה יכולים לסמוך על זה, ושהם יקבלו את זה מתי ואיך שהם רוצים", אומר הרב דובי רבינוביץ, מנהל תפעולי של הארגון JLI. "התחלנו כבר לשים את כל החלקים במקומם כך שבעז"ה השנה הבאה תהיה ברמה חדשה לגמרי".
במקביל לוועד השלוחים החדש, בימים אלו מצטרף לצוות “Torah Studies”, המרצה הנודע המחבר הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון, שיחבר את הקורסים החדשים לשנה הקרובה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.