מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשע״ה 07.08.2015

שלוש אטרקציות ביום אחד ● תיעוד ענק מגן-ישראל אה"ק

סיקור מקיף ממחנות הקיץ החב"דיים: בבוקר היום, כשמשכימים החיילים אין להם מושג לאיזה יום עמוס ומהנה הם קמים, כי בגן ישראל, חלק מהחוויה היא גורם ההפתעה של כל תכנית ואטרקציה, וגם אם יודיעו לחיילים להביא פנס, יתכן והוא כלל לא יהיה נדרש ● על שלוש אטרקציות ביום אחד - בקעמפ החב"די הגדול בעולם  גן ישראל אה"ק - סיקור וגלריה
שלוש אטרקציות ביום אחד ● תיעוד ענק מגן-ישראל אה
קעמפ גן ישראל ארץ-הקודש
בבוקר היום, כשמשכימים החיילים אין להם מושג לאיזה יום עמוס ומהנה הם קמים, כי בגן ישראל, חלק מהחוויה היא גורם ההפתעה של כל תכנית ואטרקציה, וגם אם יודיעו לחיילים להביא פנס, יתכן והוא כלל לא יהיה נדרש.

מיד אחרי ארוחת הבוקר הטעימה והמזינה של קעמפ גן ישראל, נקראו החיילים להתאסף למסדר יציאה. אם בכל פעם ההפתעה במסדר זה היא גדולה, אזי שהפעם ההפתעה היא שבעתיים, כיון שבזמן זה רגילים החיילים לשעתיים של לימודים קבועים, אשר גם היום, כמובן, לא וויתרו עליהם החיילים ולמדום בהמשך היום.

בזריזות יוצאים החיילים לאטרקציות מגוונות מחוץ לשטח הקעמפ. אשר בתחילה מגיעים החיילים לבאולינג, ומיד אחר כך נוסעים למצוקי גפת לאומגה מיוחדת ומהנה.

האטרקציה המרכזית היא הכדור הפורח שם עולים החיילים יחד עם מפקדיהם לגובה השמים ומתצפתים על כל איזור מרכז ארץ הקודש. את ארוחת הערב סועדים החיילים במדשאות פארק הירקון, שם גם מתפללים ערבית ורואים מראות קודש של רגעים עם הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.