מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשע״ב 06.01.2012

רחל בולטון: "דווקא בחב"ד יודעים איך להעצים הנשים" ● האזינו

הגב' רחל בולטון בראיון לערוץ שבע בעקבות סערת "הדרת נשים": "בחב"ד, הרבי יצר מציאות שבה נשים שוות בכל עניין, ולא רק שהן שוות בכל עניין, אלא יש להם תפקידים ויעדים וזה אף פעם לא בא על חשבון הקפדה המצוות, קלה כבחמורה". ומה היא חושבת על קווי המהדרין הנהוגים בציבור החרדי? כנסו להאזנה  לסיפור המלא
רחל בולטון:
הרבי עם נשי ובנות חב"ד, לאחר סיום שיחת-קודש

רחל בולטון - אם לארבעה ילדים וסבתא לשמונה נכדים, מתגוררת בכפר חב"ד, הספיקה בחייה להקים משרד פרסום מצליח, "בולטון פוטנציאל" ולאחרונה הוכתרה במקום ה-25 ברשימת הנשים החזקות בישראל על פי דה-מרקר. כיום היא מעבירה סדנאות להעצמת נשים.

בראיו לערוץ 7, דיברה בולטון על מה שמכונה בתקשורת "הדרת נשים". לטענת בולטון, דווקא בחב"ד יודעים איך להעצים את הנשים, "בחב"ד, הרבי יצר מציאות שבה נשים שוות בכל עניין, ולא רק שהן שוות בכל עניין, אלא יש להם תפקידים ויעדים וזה אף פעם לא בא על חשבון הקפדה המצוות, קלה כבחמורה".

בולטון סיפרה כי הרבי נהג תמיד לעודד נשים לפעול וליזום, "הרבי עצמו קיבל נשים, ונתן גם לנו דולר, הוא גם חילק לנו עוגת 'לאקח'. הרבי קיבל ביחידות נשים ודיבר והקשיב ועודד אותם לפעול וליצור. על פי הוראת הרבי הוקם ארגון "בנות חב"ד", שנועד להוביל את הנשים לעשייה ופריחה ובהמשך הוקם ארגון "שפרה ופועה" כדי לעודד ולתמוך בנשים יולדות כדי שלא יפלו וידעכו בתקופת ההתאוששות".

לדבריה, הרבי עודד לא פעם דווקא את הגברים, לתמוך בנשים שיוצאות לפעול מחוץ לבית, "כשהרבי יצא עם המבצע של הדלקת נרות שבת, היה ברור שתהיה בעיה לנשים לצאת בימי שישי, ולעזוב את הבית. אבל הרבי עודד את הגברים להישאר ביום שישי בבית כדי שהם ירימו את הפלטה ויכינו את השבת. צריך להבין שאין כאן שום דבר שקשור לסדרי עדיפויות, אלא יש תפקידים שונים לגברים ולנשים במערכת וכל אחד עם התפקיד שלו. אף אחד לא מאיים על השני. יש בחב"ד הרבה נשים שנמצאות בעמדות מפתח ואין כאן שום סתירה ליראת שמיים".

ומה היא חושבת על קווי המהדרין? כנסו להאזנה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.