









מערכת COL
|
יום ה' שבט ה׳תשע״ב
29.01.2012
רחל בולטון בועידת ויצ"ו העולמית: "כך השפיע הרבי על חיי"
במדורה השבועי ב'ידיעות אחרונות', "פרשות השבוע", מספרת העיתונאית סיון רהב-מאיר על הופעתה של הגב' רחל בולטון מכפר-חב"ד בועידת ויצ"ו העולמית, לצד נשים בולטות, כמו רונה רמון, רעייתו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל ● כך, מהברכה של הרבי, הגיעה בולטון למחזור של 22 מיליון שקלים בשנה לסיפור המלא

מימין: תצלום הטור של רהב-מאיר (צילומים ועיבוד: COL)
מאת כתב COL
במדורה השבועי ב'ידיעות אחרונות', "פרשות השבוע", מספרת העיתונאית סיון רהב-מאיר על הופעתה של הגב' רחל בולטון מכפר-חב"ד בועידת ויצ"ו העולמית.
להלן קטעים מהטור:
מלון הילטון, תל־אביב, ועידת ויצ"ו העולמית. פעם בארבע שנים הן מגיעות לישראל לכינוס הזה, 1,000 נשים ציוניות מיותר מ־ 32 מדינות.
בגלל בליל השפות, הן מצוידות באוזניות לתרגום סימולטני, כך שמחיאות הכפיים מתעכבות כל פעם בכמה שניות.
לבמה עלתה רחל בולטון, שכבר הוגדרה בעיתוני הכלכלה "אחת הנשים החזקות בישראל".
את המוטו שלה היא מציגה כבר בהתחלה: "מי שלא משתמש בחייו בכוחות שהקדוש ברוך הוא נתן לו, הוא כופר. זה מה שמוביל אותי".
האדמו"ר שלה, הרבי מלובביץ', שיגר אותה לעולם הפרסום ואמר לה להצטיין שם, אז זה מה שהיא עשתה.
היא מספרת איך החלה בקטן, כפרסומאית של חב"ד.
אחד הקמפיינים הראשונים היה למען קופות צדקה. היא שלחה את הסקיצה לרבי: תמונה של ילד שם מטבע בקופת צדקה.
הרבי החזיר את הקמפיין ושאל: איפה הילדה? תוסיפי גם ילדה.
אחר כך היא עברה ללקוחות גדולים יותר — שטראוס, סלקום, סנו - עד שהגיעה למחזור של 22 מיליון שקלים בשנה, וחוותה על בשרה את כל הקונפליקטים: אישה בין גברים, חרדית בין חילונים, רבנית רוחנית בעולם קפיטליסטי ומותגי.
במדורה השבועי ב'ידיעות אחרונות', "פרשות השבוע", מספרת העיתונאית סיון רהב-מאיר על הופעתה של הגב' רחל בולטון מכפר-חב"ד בועידת ויצ"ו העולמית.
להלן קטעים מהטור:
מלון הילטון, תל־אביב, ועידת ויצ"ו העולמית. פעם בארבע שנים הן מגיעות לישראל לכינוס הזה, 1,000 נשים ציוניות מיותר מ־ 32 מדינות.
בגלל בליל השפות, הן מצוידות באוזניות לתרגום סימולטני, כך שמחיאות הכפיים מתעכבות כל פעם בכמה שניות.
לבמה עלתה רחל בולטון, שכבר הוגדרה בעיתוני הכלכלה "אחת הנשים החזקות בישראל".
את המוטו שלה היא מציגה כבר בהתחלה: "מי שלא משתמש בחייו בכוחות שהקדוש ברוך הוא נתן לו, הוא כופר. זה מה שמוביל אותי".
האדמו"ר שלה, הרבי מלובביץ', שיגר אותה לעולם הפרסום ואמר לה להצטיין שם, אז זה מה שהיא עשתה.
היא מספרת איך החלה בקטן, כפרסומאית של חב"ד.
אחד הקמפיינים הראשונים היה למען קופות צדקה. היא שלחה את הסקיצה לרבי: תמונה של ילד שם מטבע בקופת צדקה.
הרבי החזיר את הקמפיין ושאל: איפה הילדה? תוסיפי גם ילדה.
אחר כך היא עברה ללקוחות גדולים יותר — שטראוס, סלקום, סנו - עד שהגיעה למחזור של 22 מיליון שקלים בשנה, וחוותה על בשרה את כל הקונפליקטים: אישה בין גברים, חרדית בין חילונים, רבנית רוחנית בעולם קפיטליסטי ומותגי.

למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות