מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשע״א 28.07.2011

קורס חדש לחומש דברים: "כי הם חיינו ואורך ימינו"

לקראת תחילת ספר דברים נפתח מחזור חדש של הקורס בסוד הפרשה המאפשר לציבור ללמוד בעיון סוגיות מרכזיות בפרשיות השבוע. הקורס מתקיים על-ידי בתי-חב"ד ברחבי הארץ ● "הקורסים הצליחו להביא לבתי חב"ד קהלים רבים ומגוונים שעד כה לא השתתפו בשיעורים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב  לסיפור המלא
קורס חדש לחומש דברים:

לקראת תחילת ספר דברים נפתח מחזור חדש של הקורס בסוד הפרשה המאפשר לציבור ללמוד בעיון סוגיות מרכזיות בפרשיות השבוע. הקורס מתקיים על-ידי בתי-חב"ד ברחבי הארץ.

הקורס עוסק בנושא "כי הם חיינו" אותו אנו אומרים כל יום בתפילת ערבית. זו הנחת היסוד של יהודי, שהתורה והקב"ה ממלאים את חייו, עד שהם הם החיים האמיתיים שלו. מכאן נובעת גם האהבה לה', שהרי ה' הוא החיים שלי, וכשם שאני אוהב את חיי כך עליי לאהוב את ה'. מכאן נובעת הגישה שכל דבר בחיים צריך להיות – קשור, בדרך כזו או אחרת, עם התורה.

במהלך הקורס נבדוק כיצד התורה רואה את החיים שלנו ומאירה אותם, וכיצד אהבת ה' מושפעת מהנחה זו. נשאל איך מעבירים ביקורת בונה? מהי נחמה אמיתית? האם ראוי להעניק פיצויים לעובד? איך התורה מבדילה בין החיים ובין הממון? מהי תודה מושלמת? ושאלות נוספות.

יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי מידי שבוע משתתפים מאות ברחבי הארץ בשיעורי"בסוד הפרשה" המועברים בבתי חב"ד, וכי מדובר בהצלחה גדולה. "הקורסים של "בסוד הפרשה" הצליחו להביא לבתי חב"ד קהלים רבים ומגוונים שעד כה לא השתתפו בשיעורים", הוא אומר.

סדרת "בסוד הפרשה" יוצאת לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בעריכת השלוחים: שניאור אשכנזי והרב חיים הבר, וחברי המערכת הם: הרב מנדי אלישביץ והרב משה טברדוביץ. הסדרה מופצת על-ידי המרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.