מערכת COL | יום י"ח אדר ב ה׳תשע״א 24.03.2011

צעירי חב"ד מגישים סיוע לפצועי הפיגוע בירושלים

צוות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ערכו היום ביקור בכל בתי הרפואה בירושלים אצל פצועי הפיגוע. הם חילקו מתנות, עודדו את רוחם והביעו את הזדהותם עם הפצועים ● חלקם אף קיבלו סיוע כספי ראשוני עקב פניה מעובדות הסוציאליות על משפחות קשות יום שזקוקות לסיוע כספי לנסיעות בין בית הרפואה לילדים שבבית בימי האישפוז, ועבור צרכים נוספים שאינם משולמים על ידי רשויות המדינה לסיפור המלא
צעירי חב
כתב COL

צוות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ערכו היום ביקור בכל בתי הרפואה בירושלים אצל פצועי הפיגוע. הם חילקו מתנות, עודדו את רוחם והביעו את הזדהותם עם הפצועים. חלקם אף קיבלו סיוע כספי ראשוני עקב פניה מעובדות הסוציאליות על משפחות קשות יום שזקוקות לסיוע כספי לנסיעות בין בית הרפואה לילדים שבבית בימי האישפוז, ועבור צרכים נוספים שאינם משולמים על ידי רשויות המדינה. 

בצעירי חב"ד קוראים לכולם להזכיר בתפילות לרפואה שלימה את הפצועים: נתן דניאל בן שולמית (פגיעת ראש קשה), אודליה נחמה בת מיכל (פגיעת ראש קשה), עד בת ענת (פגיעה ברגליים), דוד בן זוהרה (פגיעות פנימיות וברגליים), ישראל בן דינה (פגיעה ברגליים), שילה בן עופרה זהבה (פגיעה קשה ברגליים), לאה ברכה בת שושנה בתיה (פגיעה ברגליים), נתנאל בן שולמית (רסיסים בבטן).

הביקור החל בבית הרפואה הדסה עין כרם, שם מאושפז גיבור הפיגוע דוד אמויאל מ"פיצוץ של קיוסק" ליד בנייני האומה, הוא הבחין בתיק הנפץ הרחיק את האנשים מהמקום והתקשר למשטרה ובכך מנע אסון גדול יותר. דוד סיפר כי למד בצעירותו בגני ובתי ספר של חב"ד בירושלים, והחינוך הטוב שקיבל שם מלווה אותו עד היום. דוד עדיין סובל מכאבים והמראות הקשים אינם מרפים ממנו ומצטער על כך שלא הצליח להציל את כולם.

אצל כל אחד מהפצועים מוצאים מראה דומה של הורים, אחים, בני זוג, מודאגים ומתוחים מאוד מהפציעות הקשות. בשעה קשה זו התפילות וההזדהות חובקת העולם מקהילות ובתי חב"ד בעולם מאוד מחזקות ומעודדות את רוחם כשהם יודעים שהם לא לבד וכי חב"ד מחבקת אותם ומושיטה להם יד תומכת.

אחת המשפחות שבנם פצוע קשה מאוד, נמצאים במצב כלכלי קשה. פניה שהגיע לצעירי חב"ד מהעובדת הסוציאלית מתארת מצב בו אין להורים כסף לחיי היום יום, ובזמן האישפוז יהיה עליהם לנהל את חייהם בין בנם המאושפז במצב קשה מאוד בבית הרפואה בירושלים לבין ביתם בבית שמש בו נשארו 4 ילדים קטנים. ועלויות הנסיעה הגבוהות לא נותן להורים מנוח.

הרב מנחם קוטנר חזר מיד לבית הרפואה והגיש למשפחה סכום כסף מכובד מ"קופת החירום" לכיסוי הנסיעות במונית על מנת להקל על מצבם. האבא הזיל דמעות של כאב לצד הקלה גדולה על הפתרון שהגיע. "אתם בשבילי כמו אליהו הנביא" אמר האבא לצעירי חב"ד. והמשיך לספר כי ממש בדקות האחרונות בנו פקח את עיניו לראשונה מאז הפיגוע ואף שוחח עימו כמה מילים. "אתם הראשונים ששומעים על כך" אמר האבא כששביב של חיוך ניכר על פניו.

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ימשיכו ללות את הפצועים בתהליך השיקום הארוך, וישתדלו לסייע ככל שניתן עד להחלמתם השלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.