מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ד 23.07.2014

צה"ל חושף: כך יורים מחבלים מתוך בית-חולים בעזה ● תיעוד

המחבלים משתמשים בבני-אדם, גם חסרי-ישע, בשביל פעולותיהם הרצחניות - את זה כולם יודעים. עכשיו, יש גם תיעוד מיוחד שחושף דובר צה"ל ● בתיעוד נראים מחבלים תוקפים את החיילים מתוך בית החולים "אל ופאא" הסמוך לסג'עיה ● לדברי צה"ל, בית החולים מהווה מעוז צבאי של החמאס ● בצהריים צה"ל תקף לראשונה את בית-החולים. מהתמונות שצולמו במהלך התקיפה, בהם נראים בבירור פיצוצי משנה בעקבות הפצצת המבנה, ניכר כי במקום אוחסנו אמצעי לחימה רבים מחבלים יורים מתוך בית-חולים
צה
(מתוך הוידאו)
המחבלים משתמשים בבני-אדם, גם חסרי-ישע, בשביל פעולותיהם הרצחניות - את זה כולם יודעים. עכשיו, יש גם תיעוד מיוחד שחושף דובר צה"ל.

בתיעוד נראים מחבלים תוקפים את החיילים מתוך בית החולים "אל ופאא" הסמוך לשכונת סג'עיה.

לדברי צה"ל, בית החולים מהווה מעוז צבאי של החמאס. "המבנה מכיל מרכז פיקוד ושליטה מרכזי של כוחות הארגון, אשר משמש להכוונת הלחימה באזור", אומרים בצה"ל.

"בנוסף, בבית החולים קיימת עמדת תצפית אשר משמשת לאיסוף מודיעין על כוחות צה"ל למטרות לחימה. במתחם בית החולים יש מספר פירי מנהרות טרור אשר משמשות את החמאס".
 
מתאם פעולות הממשלה בשטחים העביר התראות חוזרות ונשנות לארגונים בין-לאומיים, למנהל בית החולים הפלסטיני באופן ישיר ולגורמים פלסטינים נוספים. בצה"ל הוחלט לתקוף את מוקדי הטרור בבית החולים לאחר שהירי הוסיף והתגבר גם בשעות האחרונות, תוך סיכון כוחותינו.

בית החולים נטוש לגמרי, ריק מחולים ומאנשי צוות, ונמצאים בו רק פעילי חמאס המבצעים ירי בלתי פוסק לעבר כוחות צה"ל. מהתמונות שצולמו במהלך התקיפה, בהם נראים בבירור פיצוצי משנה בעקבות הפצצת המבנה, ניכר כי במקום אוחסנו אמצעי לחימה רבים.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)

אופצייה נוספת
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.