מערכת COL | יום כ"ב חשוון ה׳תשע״ו 04.11.2015

פרסום ראשון: הרב יעקב אליעזרוב מונה לראב"ד ירושלים

הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף במחווה לחב"ד: הרב יעקב אליעזרוב, מרבני חב"ד בירושלים, מונה לראב"ד ירושלים  הרב יעקב אליעזרוב ראב"ד ירושלים
פרסום ראשון: הרב יעקב אליעזרוב מונה לראב
הרב יעקב אליעזרוב ראב"ד ירושלים (צילום: אוריה תדמור, באדיבות משפחה)
חיים ברון

בפגישה שהתקיימה בימים האחרונים בין הרב הראשי הספרדי והראשון-לציון הרב יצחק יוסף לחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הרב שמעון אליטוב, בישר הראשון-לציון כי החליט במחווה מיוחדת לרבני חב"ד, למנות את הרב יעקב אליעזרוב, מחשובי הרבנים בירושלים, לשמש בתפקיד המיוחד של ראש אבות בתי הדין בירושלים.

במסגרת תפקידו החדש, יעמוד הרב אליעזרוב בראשות עשרה הרכבים של בתי-הדין הרבניים בירושלים, ישבץ את הדיינים ויהיה הסמכות העליונה של כל בתי-הדין בבירה.

בשיחה עם הרב אליטוב אמר הראשון-לציון שיש לו הערכה מיוחדת לרב אליעזרוב ולאביו הגדול הרב דוב אליעזרוב זצ״ל ראש בית הדין של רבני חב״ד בישראל.

עוד אמר הרב, כי ישמח להמליץ על מינויים של רבנים חב"דיים ראויים בתפקידים שונים בעולם הרבנות בישראל, בשל הנכונות המיוחדת של רבני חב"ד לצאת מד' אמותיהם ולהביא את דבר ה׳ לעם אשר בשדות, גם כאלו שאינם נמנים על ציבור שומרי המצוות.

הרב אליטוב הודה לראשון-לציון ונשיא בתי-הדין הרבניים על המינוי ואמר שמכיר באופן אישי כבר למעלה מ-40 שנה את הרב אליעזרוב כפוסק הלכה מהשורה הראשונה ובטוח שהמינוי יביא לתנופה מיוחדת בעבודת בתי-הדין בעיר, בשל דמותו המיוחדת של הרב שממשיך את מורשת אביו.

במהלך השבוע חתם הרב יוסף על המינוי שנכנס מיד לתוקף. בימים האחרונים נכנסו 22 הדיינים שנבחרו לתפקידם בבתי הדין השונים לאחר שהנהלת בתי-הדין שיבצה את הדיינים השונים בהרכבים בכל הארץ
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.