מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשע״א 08.09.2011

פאות תהילה לב ● אחת משלנו

במדור הפופולרי 'אחד משלנו', COL מתארחת השבוע את תהילה לב, מנהלת "פאות תהילה לב" ● "חלק בלתי נפרד מהמראה של אישה חב"דית זו הפאה. לכן ישנה חשיבות גדולה יותר שהפאה תהיה יפה, נוחה, איכותית וכמובן ייצוגית. היצע הפאות שלנו מורכב רק מפאות העונות לפרמטרים אלו", היא מספרת ● וגם: שנה חדשה, פאה חדשה לסיפור המלא
פאות תהילה לב ● אחת משלנו
פאות. צילום אילוסטרציה: (ארכיון COL)

מאת שלומית, COL

שם:
פאות תהילה לב

מועד הקמה: 2006

תיאור העסק: סטודיו פאות המציע מגוון רחב מאד של פאות באורכים שונים ובשלל צבעים. הפאות מובחרות אחת אחת מבחינת טיב, איכות השיער, התפירה והעיצוב. ניתן למצוא אצלנו את כל הסגנונות.

התמחות: ההתמחות שלנו היא מעבר לפאה מוגמרת ומושלמת. ההתמחות הבלתי מתפשרת שלנו מתמקדת בשירות. טובת הלקוחה נמצאת בראש סדרי העדיפויות אצלנו, כך שאת לא יוצאת עד שאת 100% מרוצה! בתחום המקצועי אנו מציעות כמובן שירותי סירוק ועיצוב, צבע ובעצם כל הקשור בפאה, מעין מעטפת כוללת המעניקה לך את הטוב ביותר לפאה.

חדש: תיקוני פאות, שידרוג מראה, הוספת טרסים, החלפת רשת, גובה, בייביהייר, החלפת שביל. כאשר הכל נעשה עם המוצרים המותאמים לכל פאה אינדבדואלית ומהחומרים הטובים ביותר בשוק אשר משמרים אותה לאורך שנים ומעניקים לה מראה רענן לאורך זמן.

קהל יעד: מכלה ועד 120. ישנו ליין רחב מאד המותאם לנשים מבוגרות למראה אריסטוקרטי, מכובד וייצוגי בנוסף כמובן לקו הצעיר שמאפיין את הסטודיו.

האני מאמין:
אמינות
- מכוונת את הלקוחות רק למה שמתאים להן וישמש אותן.
מקצועיות-מתמחה בשירות! בהתאמה של צבע, גוון וסגנון העיצוב.
ליווי צמוד- מלווה את הלקוחות בכל תהליך ההסתגלות לפאה לאחר רכישתה ועיצובה.
סיפוק- אין הרגשה טובה יותר מעוד לקוחה מרוצה, הנתינה למישהי מספקת יותר את הנותן מאשר את זה המקבל.

הייחודיות שלך כאישה חב''דית בשוק העבודה: מתאימה את הצרכים לאופי ולסגנון של האישה החב''דית. אנו מתוך הקהילה ולכן יכולות להיות קשובות לצרכים לקו, לסגנון ובכלל, בפרט שהאישה החב''דית נוהגת להיות רוב שעות היום עם פאה ולכן הדגש גם על נוחות, עיצוב מתאים ומראה טבעי!

יתרון: חלק בלתי נפרד מהמראה של אישה חב"דית זו הפאה. לכן ישנה חשיבות גדולה יותר שהפאה תהיה יפה, נוחה, איכותית וכמובן ייצוגית. היצע הפאות שלנו מורכב רק מפאות העונות לפרמטרים אלו.

החזון שלנו: החוויה שלך. לתת ללקוחה את המוצר, השירות והטיפול המתקדמים ביותר. לאפשר ללקוחה להיראות במיטבה ולחוש בנח בכל מצב!

הזדמנות מבצעית: שנה חדשה פאה חדשה. המכירה הגדולה! למדוד, לאהוב ולקחת.  מכירת פאות מרהיבות ומעוצבות וכן פאות בעיצוב אישי. בימים רביעי חמישי טו', טז' אלול 14-15.9 בסטודיו בשכונת לוי יצחק כפר חב"ד.

תהילה לב- 052.6838074

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.