מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשע״ה 12.10.2014

ערבים ניסו לשבש עליית יהודים לרגל: "הר הבית - בסיס טרור"

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ מגנה אלימות המוסלמים בהר הבית וניסיונם לשבש את עלית המוני בית ישראל לירושלים לקיים את זכר עליה לרגל. דבר שהחלו בו בשנה האחרונה לקראת כל חג ומועד ששל העם היהודי. הרב קורא להמוני בית ישראל לעלות בחג הסוכות לירושלים ולקיים את זכר עליה לרגל. "זוהי התשובה לניסיונם של חוליגנים המבקשים לשבש את מנהגי בית ישראל ולהגיע בשמחת החג", הוא אומר ערבים התפרעו בערב סוכות
ערבים ניסו לשבש עליית יהודים לרגל:
הכותל המערבי
רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ מגנה אלימות המוסלמים בהר הבית וניסיונם לשבש את עלית המוני בית ישראל לירושלים לקיים את זכר עליה לרגל. דבר שהחלו בו בשנה האחרונה לקראת כל חג ומועד של העם היהודי.

הרב משבח את המשטרה אשר פעלה מיד נגד הפורעים בנחישות ומונעת מהם לפגוע במתפללים ובמבקרים.

"ההיתממות של המנהיגות הערבית לנוכח המעשים האלימים של מתפרעים צעירים מעוררת תמיהה!", אומר הרב רבינוביץ, "איך ניתן להכחיש את המציאות לנוכח הפיכת הר הבית והמסגד לבסיס טרור? אם מישהו פוגע בקדושת המקום הרי זה אותם מתפרעים אשר מנצלים את רגישות וקדושת המקום לפגוע במרקם העדין והרגיש בעיר העתיקה, וזורקים אבנים ובקבוקי תבערה מהמסגד".

עוד אומר הרב: "מעולם לא שמענו כי 'מקום קדוש' הינו מקום לאלימות! פעולות אלו מצביעות כי "הר הבית" עבורם הינו פלטפורמה למאבק פוליטי ולא עניין דתי.

"על המנהיגות הערבית לאזור אומץ ולגנות את המתפרעים ולהרחיקם מהר הבית. ועל העולם לגנות את מעשי האלימות. ולא לתת הגנה לפורעים גם כאשר הם משתמשים במקום קדוש לאלימות".

הרב רבינוביץ קורא להמוני בית ישראל לעלות בחג הסוכות לירושלים ולקיים את זכר עליה לרגל. "זוהי התשובה לניסיונם של חוליגנים המבקשים לשבש את מנהגי בית ישראל ולהגיע בשמחת החג"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.