מערכת COL | יום י' אדר ה׳תשע״ב 04.03.2012

סיום הרמב"ם בקרית מוצקין בשילוב סעודת ה'חברה קדישא'

בבית הכנסת חב"ד "מנחם לציון" בקרית מוצקין נערך סיום המחזור השלושים של ה'יד החזקה' לרמב"ם'. את הסיום ערך המרא דאתרא הרב דוד מאיר דרוקמן. האירוע התקיים בשילוב סעודת מצוה של ה'חברה הקדישא' המקומית, סעודה המתקיימת בקרית מוצקין זה למעלה מ-60 שנה בשיתוף ראשי ועובדי ה'חברה קדישא' שצמו במהלך היום  לסיפור המלא
סיום הרמב
בבית הכנסת חב"ד "מנחם לציון" בקרית מוצקין נערך סיום המחזור השלושים של ה'יד החזקה' לרמב"ם'. את הסיום ערך המרא דאתרא הרב דוד מאיר דרוקמן.

האירוע התקיים בשילוב סעודת מצוה של ה'חברה הקדישא' המקומית, סעודה המתקיימת בקרית מוצקין זה למעלה מ-60 שנה בשיתוף ראשי ועובדי ה'חברה קדישא' שצמו במהלך היום, כפי שנוהגים אנשי ה'חברה קדישא' בהרבה קהילות ישראל מקדמת דנא ביום ז' אדר – יום הולדתו ופטירתו של רעיא מהימנא משה רבינו ע"ה.

בנוסף לדברי התעוררות של רב העיר הרב דרוקמן אשר פתח את דבריו בהזכירו את צער כלל ישראל בהסתלקותו ביום זה של כ"ק האדמו"ר מנדבורנה זצוק"ל - נשאו גם דברים ראשי החברה קדישא ר' שמעון ומלול ור' א. זגורי. ביני לביני הלהיב את הציבור בניגוני שמחה של חג הפורים המתקרב – הרה"ח ר' יוסף צבי פריד שי' חזן החברה קדישא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.