מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ד 09.04.2014

נתיבות: הצלחה גדולה לישיבת בין הזמנים ● תמונות

לקראת ימי בין הזמנים הוכרז על ידי הנהלת ’מוסדות חב"ד – בית ישראל’ בנתיבות בראשות השליח הרב ישר דוד אדרעי, על הקמת פרוייקט חדש המצטרף לשלל הפרויקטים שתחת המוסדות הק', ’ישיבת בין הזמנים – תולדות יצחק’  בין הזמנים בנתיבות  
נתיבות: הצלחה גדולה לישיבת בין הזמנים ● תמונות
(צילום: COL)
לקראת ימי בין הזמנים של חודש ניסן הוכרז על ידי הנהלת ’מוסדות חב"ד – בית ישראל’ בנתיבות בראשות השליח ויו"ר המוסדות הרב ישר דוד אדרעי, על הקמת פרוייקט חדש המצטרף לשלל הפרויקטים שתחת המוסדות הק', ’ישיבת בין הזמנים – תולדות יצחק’.

עשרות בחורי חמד מישיבות קטנות וגדולות הע"י אשר נרשמו מראש, החלו את לימודם ביום ר"ח ניסן בישיבה המתקיימת בבית המדרש חב"ד – בית ישראל, ואשר תימשך עד לסוף ימי בין הזמנים בר"ח אייר.

לקראת פתיחת הישיבה נבנתה תוכנית לימוד ייחודית, בה יקיפו הלומדים את עיקרי הלכות הפסח על פי סימנים נבחרים משולחן ערוך אדה"ז בשילוב לימוד חסידות. ובערב פסח אי"ה יערך מבן מקיף על החומר הנלמד.

יוזם הפרוייקט הרב מנחם יעקב אדרעי ראש ביהמ"ד "בית ישראל" מסר, כי כל אחד מהבחורים השוקדים על הלימוד יזכה בסוף התוכנית למלגה מכובדת כעידוד על שקידתו והתמדתו הרבה.

קורת רוח רבה נרשמה השבוע עת נראתה הרצינות הרבה של בחורי החמד בשעת לימודם, והשמחה הנסוכה על פניהם מהאווירה המיוחדת השוררת בבית המדרש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.