מערכת COL | יום א' אב ה׳תשע״א 01.08.2011

נצרת אירחה את רבני ישראל: רב העיר הזכיר ברכת הרבי

נצרת עלית אירחה את כינוס הרבנים השנתי מטעם "אריאל" בהשתתפות רבני ערים, אבות בתי דין, רבני שכונות, ורבני מושבים, ביניהם רבנים חב"דיים רבים ● המרא דאתרא רב העיר הרב ישעיהו הרצל הזכיר לרבנים את ברכתו המיוחדת של הרבי ליובאוויטש לכינוס השנתי אשר נמסרה באפן אישי לרב שפירא בעת חלוקת הדולרים וציטט את דברי הרבי על הכינוס "כינוסם של צדיקים נאה להם ונאה לעולם"  עוד תמונות
נצרת אירחה את רבני ישראל: רב העיר הזכיר ברכת הרבי
נצרת עלית אירחה את כינוס הרבנים השנתי מטעם "אריאל" בנשיאותו של הרה"ג שאר ישוב הכהן רבה של חיפה ובניצוחו של הרב דוד שפירא רב שכונת בית הכרם בירושלים.

בכינוס השתתפו רבני ערים, אבות בתי דין רבני שכונות רבני מושבים ביניהם רבנים חבדיים רבים ובראשם הרב הראשי לישראל הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר שליט"א.

המרא דאתרא רב העיר הרה"ג ישעיהו הרצל שליט"א בשיתוף עם ראש העיר מר שמעון גבסו והממונה על המועצה הדתית מר שמעון גלרון קידמו את הרבנים בדברי תורה וברכה וקיים לכבודם סיור מיוחד ברחבי העיר.

הרב הרצל הזכיר לרבנים את ברכתו המיוחדת של הרבי ליובאוויטש לכינוס השנתי אשר נמסרה באפן אישי לרב שפירא בעת חלוקת הדולרים וציטט את דברי הרבי על הכינוס "כינוסם של צדיקים נאה להם ונאה לעולם".

הרבנים התרגשו מאוד בבית הכנסת הגדול כאשר נחשף לעיניהם תבליט ענק של בית המקדש מעשה אומן המתפרש על כל איזור בית הכנסת. דבר כזה עוד לא ראינו אמרו רבים מהרבנים.

בהמשך סיירו הרבנים באיזור המיועד לבניית שכונה חדשה עם אלפי יחידות דיור לציבור החרדי והתרשמו מתנופת הפיתוח וההתיישבות היהודית בעיר.

נושא הכינוס הי' "מלכות ישראל – המלך והעם" (דמוקרטיה ודיקטטורה ומה שביניהם).

בישיבת הפתיחה נטלו חלק כבוד הרב רצון ערוסי רבה של קרית אונו וחבר מועצת הרבנות הראשית והשר הרב יעקב מרגי שר לשירותי דת. השופט ד"ר גרשון גרמן. השר הרב ד"ר הרשקוביץ.

הרבנים ואישי הציבור הודו רבות לרב העיר הרב הרצל על יוזמתו לקיום הכינוס דוקא בנצרת עילית הרבנים התרשמו מאוד מחוברת המידע המפוארת על ענייני היהדות בעיר בעריכתו של רב העיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.