מערכת COL | יום ה' אדר ב ה׳תשע״א 11.03.2011

נפתח כינוס השליחות של חב"ד בישראל ● גלריה ראשונה

הבוקר, נפתח במלון ניר עציון הכינוס השנתי של השליחות בישראל, בהשתתפות כ-250 שליחות מכל רחבי הארץ. הכינוס נפתח מוקדם מתוך רצון להעניק השנה דגש לקיומן של סדנאות מקצועיות שיעשירו את עולמן של השליחות ● הכינוס מאורגן ע"י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב במטרה למנף ולהגביר את הפעילות האינטנסיבית ממילא שעורכים 276 בתי חב"ד ברחבי הארץ   לדיווח ולגלריית תמונות 
נפתח כינוס השליחות של חב
צילום: מאיר בן סירא

הבוקר, נפתח במלון ניר עציון הכינוס השנתי של השליחות בישראל, בהשתתפות כ-250 שליחות מכל רחבי הארץ. הכינוס נפתח מוקדם מתוך רצון להעניק השנה דגש לקיומן של סדנאות מקצועיות שיעשירו את עולמן של השליחות.

הכינוס נפתח במושבים מרכזיים שיעסקו ב"פיתוח ההורות כדגם למנהיגות בקהילה ובסביבת עבודה" עם מרצה אורח ד"ר לירון נתן, מומחה לפיתוח מנהיגות, ומושב נושא שעסק ב"תודעת השירות בבית חב"ד ובסביבת השליחות" עם מרצה אורח מר עידן בכור. המושבים החלו בשעה 12 ונמשכו עד לשעה 4 אחה"צ.

הכינוס מאורגן ע"י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב במטרה למנף ולהגביר את הפעילות האינטנסיבית ממילא שעורכים 276 בתי חב"ד ברחבי הארץ. בכינוס משתתפות כ-250 נשים המשמשות כשליחות ומנהלות בתי חב"ד ברחבי הארץ.

מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח, הרב נפתלי ליפסקר אומר כי "לשלוחות מחכה תוכנית עשירה ומרתקת שתלווה את המשתתפות לאורך כל הכינוס ובוודאי תשאיר את חותמה אצל הנשים לאחר חזרתן למקומות שליחותן".

במהלך השבת תתקיימנה סעודות משותפות, תפילות, התוועדויות וסדנאות בעניינים הקשורים לעבודת השליחות עם דגש על הזווית הנשית. במוצאי שבת קודש תתקיימנה ההגרלה המסורתית על כרטיס טיסה לרבי, סעודת מלוה מלכה חגיגיות ופאנל מיוחד בנושאים שונים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.