מערכת COL | יום כ"ח אדר ב ה׳תשע״א 03.04.2011

נס בנחל'ה: פעוטה נפלה 5 קומות - ויצאה עם חתך בלבד

"לראות ולא להאמין". כך תיאר פרמדיק מד"א, שמוליק הרטמן, את המחזה המדהים שראה הבוקר (שבת) בקריית מלאכי - פעוטה בת שנתיים שנפלה מהקומה החמישית לקומת הקרקע בבניין מגורים יצאה עם חתך בלבד ● הפרמדיק סיפר כי האב היה שרוי בהלם ולא האמין למתרחש סביבו, ורק אחרי הצילום שאישר כי בתו במצב בריאותי תקין הוא החל לדבר וסיפר על שאירע  לסיפור המלא
נס בנחל'ה: פעוטה נפלה 5 קומות - ויצאה עם חתך בלבד
אילוסטרציה: z-project

טובה דדון, ynet

"לראות ולא להאמין". כך תיאר פרמדיק מד"א, שמוליק הרטמן, את המחזה המדהים שראה הבוקר (שבת) בקריית מלאכי - פעוטה בת שנתיים שנפלה מהקומה החמישית לקומת הקרקע בבניין מגורים יצאה עם חתך בלבד.

הפעוטה נשמטה מידו של אביה בזמן שעלה לדירתו בקומה החמישית עם שני ילדיו, ונפלה דרך הפיר לקומת הקרקע. הוא סיפר כי לא היה מסוגל לרדת למטה כדי לבחון את מצבה משום שהיה בטוח שנהרגה בנפילה. לכן, נשאר בקומה החמישית עד לבוא הפרמדיקים. "הגענו תוך 3-4 דקות למקום", סיפר הרטמן, "השכנים היו אלה שהזעיקו אותנו, והאב עוד היה בקומה החמישית כשילד אחר בידיו. הבחנו בפעוטה על הרצפה, שהייתה בהכרה מלאה. ערכנו בדיקה כללית מהירה, והבחנו בדימום בראשה".

"החשש שלנו היה כי היא סובלת מפגיעת ראש פנימית", הסביר הפרמדיק, "'הטסנו' אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל-השומר, בליווי האב. בדרך היא הייתה בהכרה מלאה ובכתה – שום דבר לא הצביע על אי-יציבות במצבה. בבית החולים נערך לה מיד צילום CT ראש, והתברר כי אין לה שום פגיעה, למעט חתך בגבה הימנית, וזה היה מקור הדימום. ממש נס". 

הפרמדיק סיפר כי האב היה שרוי בהלם ולא האמין למתרחש סביבו, ורק אחרי הצילום שאישר כי בתו במצב בריאותי תקין הוא החל לדבר וסיפר על שאירע. מבית החולים נמסר כי התינוקת תישאר להשגחה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים עד מחר, על אף שמצבה כרגע מוגדר קל מאוד ואין כלל חשש לחייה.
 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.