מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״א 18.08.2011

נפתח "ירחי כלה" העולמי, הרב שם טוב: "כנס של המבריקים"

הקבוצה הראשונה של ראשי הישיבות, משפיעים, ורבני חב"ד הגיעה להשתתף בירחי כלה העולמי שנפתח אמש (רביעי) בקעמפ "גן ישראל" בהרי הקטסקילס של ניו-יורק ● הרב אברהם שמטוב, המארגן ויו"ר אגודת חסידי חב"ד העולמית, כינה את משתתפי הוועידה כ"כנס של הטובים והמבריקים". מלבד הדיונים התורניים, אמר הרב שמטוב כי "עצם העובדה שהם התאחדו כאן היא סיבה לחגיגה"  לדיווח ולתמונות
נפתח
(צילומים: ברוך עזאגווי)

הקבוצה הראשונה של ראשי הישיבות, משפיעים, ורבני חב"ד הגיעה להשתתף בירחי כלה העולמי שנפתח אמש (רביעי) בקעמפ "גן ישראל" בהרי הקטסקילס של ניו-יורק. הוועידה התורנית תסתיים ביום ראשון.

הפסגה השנתית שנוסדה בשנת תשל"ד לכבוד רבי לוי יצחק שניאורסון, אביו של הרבי, משלבת דיונים מעמיקים בנושאים עכשוויים בהלכה היהודית.
 
הרב אברהם שמטוב, המארגן ויו"ר אגודת חסידי חב"ד העולמית, כינה את משתתפי הוועידה כ"כנס של הטובים והמבריקים". מלבד הדיונים התורניים, אמר הרב שמטוב כי "עצם העובדה שהם התאחדו כאן היא סיבה לחגיגה".
 
הקבוצה הראשונה של האורחים הגיעה ביום רביעי בערב, לאחר שנשאו תפילה באוהל הק' של הרבי, ובהמשך, יצטרפו אליהם אורחים נוספים שיגיעו מכל רחבי ארה"ב, ישראל, צרפת ואנגליה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.