מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשע״א 07.09.2011

מתנה מויסקונסין לילדי כיתה א' בשדרות

לפני כשנתיים, הגיעו קהילת בית חב"ד במקאון ויסקונסין לביקור בישראל, והשתתפו בפעילות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור בישראל וערכו ביקור מרגש בעיר שדרות ובמיוחד בבית הספר בעיר ● הם נרתמו לשמח את ילדי כיתה א' במתנות לקראת שנת הלימודים החדשה לסיפור המלא
מתנה מויסקונסין לילדי כיתה א' בשדרות
לפני כשנתיים, הגיעו קהילת בית חב"ד במקאון ויסקונסין לביקור בישראל, והשתתפו בפעילות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור בישראל וערכו ביקור מרגש בעיר שדרות ובמיוחד בבית הספר בעיר.

הביקור שנגע ללבם לא הותיר אותם אדישים וזו כבר שנה שניה בו חברי הקהילה נרתמת לשמח את ילדי כיתה א' במתנות לקראת שנת הלימודים החדשה.

גם השנה הם קיבלו תיק עמוס בציוד לבית הספר. חברי הקהילה הלכו יחד עם ילדיהם לחנות המקומית ובוחרים יחד את הציוד שיילשח לשדרות.  השליח הרב מנחם רפופורט אומר כי הפעולה הזאת ממחישה את האהבה הגדולה של קהילתו לישראל.

השבוע הגיעו הרב מנחם קוטנר והרב יוסי סברדלוב עם התיקים לעיר שדרות ויחד עם השליח הרב משה זאב פיזם חולקו התיקים לשמתחם של הילדים שהתרגשו מאוד מהבעת ההזדהות. מנהלת בית הספר הודתה לרב פיזם על הפעילות של חב"ד בבית הספר לאורך כל השנה ועל המתנות היפות שקיבלו הילדים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.