מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשע״א 19.07.2011

מרכז 'לטיפה' מציע פתרון ייחודי ליולדת

מרכז 'לטיפה' כפר חב"ד, המרכז המוביל בארץ בתחום ההכנה ללידה, מציע פתרון ייחודי ליולדת. קורס המיועד לאמהות המעוניינות ללוות את בתן במהלך הלידה ● במהלך 5 מפגשים לומדות המשתתפות בצורה מקצועית ומרתקת על כל שלבי הלידה מנקודת מבטה של המלווה. החל מהבנת התהליכים הפיזיולוגיים והנפשיים העוברים על היולדת, דרך הכרת ההתנהלות בחדרי הלידה השונים, ועד הלידה עצמה, זאת בשילוב טיפים שימושיים רבים ותרגול מעשי לסיפור המלא
מרכז 'לטיפה' מציע פתרון ייחודי ליולדת
(צילום אילוסטרציה: מאיר דהן, COL)
בשנים האחרונות, עם התגברות המודעות לבריאות ושינוי ההתייחסות לתהליך הלידה, הולכת וגדלה ההכרה ביתרונות הגדולים של לידה בעזרת דולה. מחקרים מראים בין השאר, כי כאשר נעזרים בדולה הלידות קצרות יותר, כואבות פחות, נחסכים לפחות 50% מהניתוחים הקיסריים ויורד באופן משמעותי השימוש בחומרי זירוז ומשככי כאבים (לרבות אפידורל). גם מצב היילוד טוב יותר בלידות כאלה. ברם, נשים רבות שהיו שמחות להיעזר בדולה מקצועית בחדר הלידה, נמנעות מכך עקב העלות הגבוהה. אל נשים אלה, מתלוות לרוב האם או האחות הגדולה, התומכות בהן בעת הלידה כמיטב יכולתן.

מרכז 'לטיפה' כפר חב"ד, המרכז המוביל בארץ בתחום ההכנה ללידה, מציע פתרון ייחודי ליולדת. קורס המיועד לאמהות המעוניינות ללוות את בתן במהלך הלידה.
במהלך 5 מפגשים לומדות המשתתפות בצורה מקצועית ומרתקת על כל שלבי הלידה מנקודת מבטה של המלווה. החל מהבנת התהליכים הפיזיולוגיים והנפשיים העוברים על היולדת, דרך הכרת ההתנהלות בחדרי הלידה השונים, ועד הלידה עצמה, זאת בשילוב טיפים שימושיים רבים ותרגול מעשי.

כקורס המיועד לציבור החרדי, לא נפקד מקומו של הפן ההלכתי בלידה. פרק מיוחד מוקדש להיבטים הלכתיים שונים ושאלות אותן עשויות היולדת והמלווה לפגוש בזמן הלידה, כמו דיני יולדת בשבת ועוד.

את הקורס מנחה דולה ותיקה, בעלת ניסיון של שנים ומאות לידות, ומשתתפים בו גם רב ומטפלת אלטרנטיבית.

לאם המלווה, מעניק הקורס את כל הכלים להיות "הדולה הפרטית" של בתה. הבת, תיהנה מכל העולמות - גם סיוע ותמיכה מועילים וגם נוכחותה של דמות מוכרת ואהובה. לפרטים – מרכז לטיפה: 03-960-1116
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.