מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשע״ה 17.06.2015

מסיבת סיום מרגשת של חיידר חב"ד בפטרבורג ● גלריה

השבוע נערכה בפטרבורג מסיבת סיום מרגשת לתלמידי "חדר-מנחם" ● את התלמידים, ההורים והמורים בירך השליח הראשי לפטרבורג הרב מנחם מענדל פעווזנער שגם הקריא את מכתבו של הרבי למסיימי שנת הלימודים  חיידר חב"ד בפטרבורג
מסיבת סיום מרגשת של חיידר חב

בימים אלו התקיימה בבית הכנסת של הקהילה הגרוזינית "אוהל משה" בפטרבורג מסיבת סיום שנת הלימודים מרגשת ומיוחדת לתלמידי "חדר-מנחם" בפטרבורג.

את התלמידים, ההורים והמורים בירך הרב והשליח הראשי לפטרבורג הרב מנחם מענדל פעווזנער שגם הקריא את מכתבו של הרבי למסיימי שנת הלימודים.

המנהל השליח הרב אלעזר גולדברג הודה לתלמידים, למורים ולאנשי הצוות וכן להורים ובפרט למחנך, השליח ר' שמואל מנדלסון ולתמימים השלוחים אברהמי אלפרוביץ' ושמחה גורליק שסייעו רבות במהלך השנה כולה בחינוך ובלימוד התלמידים - על שנה נפלאה.

לאחר דברי הברכה, הרב גולדברג חילק לתלמידים תעודות על השתתפות בלימודים והצטיינות במבצעי החיידר במהלך השנה כולה.

במהלך מסיבת הסיום צוות המורים בירך את התלמידים המסיימים ואת התלמידים שיוצאים לחופשת הקיץ.

אחד הרגעים המרגשים והמרתקים הייתה הופעת התלמידים שעמדה על הנושא "גם אתה יכול". התלמידים הפיקו סרט מרהיב שמספר את סיפורו של הבעל שם טוב והעגלה בו העגלון אומר לעוזרו, "אתה יכול לעזור להיחלץ מהביצה - רק שאינך חפץ בכך מספיק"... ?

המסר שאומר שכל תלמיד מסוגל להרבה יותר אם רק ירצה, הועבר בצורה מאוד חווייתית מעניינת ומרגשת.

התלמידים דקלמו דברי תודה למורים ולמחנכים ולמורים היקרים, נציג ההורים השליח ר' יפרח אברמוב הודה לצוות הנהלת החיידר ולמורים ולתמימים השלוחים.

את האירוע הפיקו גב' לאה גולדברג והתמימים אברהמי אלפרוביץ' ושמחה גורליק שי' בעמל רב ובהשקעה מיוחדת בסיועה של השליחה הגב' שטערני מנדלסון ומשפחת מנחובסקי.

"חדר-מנחם" הוקם על ידי הרב והשליח הראשי לפטרבורג הרב מנחם מענדל פעווזנער בו לומדים ומתחנכים לתורה ולחסידות ולדרך ארץ ב"ה מזה 15 שנים עשרות תלמידים. המוסד מתנהל ביד רמה ע"י המנהל הרב אלעזר גולדברג ועמו הרב שמואל מנדלסון העוסק בחינוך ובפיתוח המוסד במסירות רבה זה כעשור שנים ובהצלחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.