מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשע״ד 18.08.2014

מחר: מפגן נדיר של מחנות הקיץ בארץ הקודש

ל-COL נודע, כי המעמד האדיר לציון מלאות שבעים שנה להסתלקות כ"ק רבי לוי יצחק נ"ע, אביו של הרבי, בהשתתפות כל מחנות הקיץ 'גן ישראל' בארצנו הקדושה - שתוכנן להתקיים ביום רביעי השבוע, הוקדם למחר, יום שלישי ● במעמד ייטלו חלק רבני ומשפיעי אנ"ש, וחסידים רבים הצפויים לבוא למקום, ולהשתתף עם תינוקות של בית רבן בתפילתם, במעמד נדיר מחנות הקיץקריאה לאנ"ש: בואו להשתתף במעמד החשוב בכפר-חב"ד
מחר: מפגן נדיר של מחנות הקיץ בארץ הקודש
צילום ארכיון: מנדי הכטמן, COL

מחר (שלישי) צפוי להתקיים בכפר חב"ד המעמד האדיר לציון מלאות שבעים שנה להסתלקות כ"ק רבי לוי יצחק נ"ע, אביו של הרבי, בהשתתפות כל מחנות הקיץ 'גן ישראל' בארצנו הקדושה.

ל-COL נודע, כי המעמד, שתוכנן להתקיים השבוע ביום רביעי, הוקדם למחר, יום שלישי. ייטלו בו חלק רבני ומשפיעי אנ"ש, וחסידים רבים הצפויים לבוא למקום, ולהשתתף עם תינוקות של בית רבן בתפילתם, במעמד נדיר ששנים רבות לא ראתה הארץ כמותו.

בהזדמנויות מיוחדות, גילה הרבי את רצונו הקדוש שהחסידים יציינו את יום הסתלקות אביו בהתוועדויות ופעולות שונות לכבודו. בכל שנה ביום כ"ף אב, היו נוסעים ל-770 ילדי מחנות 'גן ישראל' בארה"ב, ומשתתפים בתפילה ובהתוועדות עם הרבי. עבור הילדים, היה כ' אב 'יום עם הרבי'.

פעמים רבות מספור אף הפציר הרבי לכנס ילדים בארץ הקודש לתפילה וזעקה, שבכוחה לחולל גדולות ונצורות. לרוב היה זה כאשר מצב הביטחון בה נזקק לחיזוק נוסף, בדומה לימים בהם אנו נתונים.

התכנסות הענק תחל מחר לפנות ערב. COL יעקב וידווח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.