מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשע״ד 24.07.2014

מושב מיוחד ונדיר ב"ירחי כלה" הארצי: "בעל ההילולא"

מהוועדה המארגנת את מעמד "ירחי כלה" הארצי בכפר-חב"ד, נמסר כי במרכזו של המעמד ייערך לראשונה מושב מיוחד, "בעל ההילולא", בו ישתתפו שורה של אישים שיספרו מתחומים שונים על בעל ההילולא, והקשר המיוחד של הרבי עם אביו  בעל ההילולא
מושב מיוחד ונדיר ב
ההכנות ל"ירחי כלה" הרביעי בעיצומן: כזכור, ביום שני חמשה עשר באב, ימים אחדים לפני יום ההילולא השבעים של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל בכ' מנחם אב, יתקיים בע"ה בכפר חב"ד יום הלימוד והעיון השנתי הרביעי של מעמד "ירחי כלה" הארצי.

השנה מציינים חסידי חב"ד בארץ הקודש ובעולם מלאת שבעים שנה להסתלקותו של רבי לוי יצחק זצ"ל, אביו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, תש"ד-תשע"ד. מעמד ה"ירחי כלה" השנתי, הנערך לכבודו של רבי לוי יצחק, יעמוד השנה בסימן שבעים שנה להסתלקות, כאשר תוכנית מיוחדת ומרתקת תיערך בקשר עם יום זה, והמעמד יהיה בע"ה המעמד המרכזי של אנ"ש חסידי חב"ד בארץ הקודש בקשר עם יום ההילולא כ' במנחם אב.

מהוועדה המארגנת המכינה את המעמד הארצי נמסר כי במרכזו של המעמד הגדול ייערך לראשונה מושב מיוחד ונדיר, "בעל ההילולא", בו ישתתפו שורה של אישים שיספרו מתחומים שונים על בעל ההילולא, והקשר המיוחד של הרבי נשיא דורנו עם אביו רבי לוי יצחק בעל ההילולא.

בין האישים שאמורים להשתתף במושב זה בע"ה יהיו הרה"ח וכו' הרב נפתלי צבי גוטליב, שיספר על ההוראות המיוחדות שהוא קיבל ב'יחידות' מהרבי לפני ארבעים שנה, אודות עריכת הספר "תולדות לוי יצחק" שיצא לאור בעריכתו; הרה"ח הרב מרדכי מנשה גורליק, יספר על ה'יחידות' המופלאה שזכה לה בשנת תשל"ב, עם צאתו מרוסיה, בה הרבי הדריך אותו בשורת הוראות להקמת המצבה על ציון אביו בבית החיים באלמא-אטא; וכן מספר אישים החיים עמנו היום, לאורך ימים ושנים, טובות, שיספרו על זיכרונותיהם מרבי לוי יצחק לפני שבעים שנה, כאשר זכו לשהות במחיצתו בשנת תש"ד.

בוועדה המכינה משלימים בימים אלו את ההכנות למעמד הגדול, שייערך לכבודו של הרבי נשיא דורנו ואביו רבי לוי יצחק זצ"ל, אשר כידוע מעמד זה היה מהמעמדים שהיו חביבים ויקרים במיוחד לרבי נשיא דורנו, אשר כדברי הרבי בעניין לרב אברהם הרשברג, רבה הראשי של מקסיקו על השתתפותו ב"ירחי כלה" תשד"מ,"הנני מחבב מאוד את העניין בכללות והרי זה מכבדו, (בחייו ו)גם לאחר מותו ועל-ידי תורה הוא כבוד הכי גדול".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.