מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״ד 26.06.2014

מהדורה מיוחדת ומושקעת של "מעיינותיך"

ביטאון "מעיינותיך" הפופולרי בהוצאת 'תורת חב"ד לבני הישיבות', יוצא-לאור במהדורה מיוחדת ומושקעת לקראת יום ההילולא ה-20 של הרבי ג' תמוז ● הביטאון המוגדל יופץ בימים הקרובים בקרב עשרות-אלפי תלמידי ישיבות. במרכז הביטאון העשיר בתוכן, שיחה מקיפה ומעמיקה עם ה"חוזר" של הרבי, הרב יואל כהן  חוברת מעיינותיך
מהדורה מיוחדת ומושקעת של
ביטאון "מעיינותיך" הפופולרי בהוצאת 'תורת חב"ד לבני הישיבות', יוצא-לאור במהדורה מיוחדת ומושקעת לקראת יום ההילולא ה-20 של הרבי ג' תמוז. הביטאון המוגדל יופץ בימים הקרובים בקרב עשרות-אלפי תלמידי ישיבות.

במרכז הביטאון העשיר בתוכן, שיחה מקיפה ומעמיקה עם ה"חוזר" של הרבי, הרב יואל כהן שליט"א.

"הנושא העיקרי שביקשנו להתמקד בו הוא – סוגיית ההתקשרות לרבי", נכתב בפתח הראיון, "בנושא זה יש שני חלקים חשובים שדורשים הסברה והארה: בראש ובראשונה, עצם המושג של ההתקשרות לרבי – מה עניינו ולשם מה נועד. ובנוסף, וזו השאלה שמתבקשת במיוחד בהקשר הנוכחי – מהי משמעות ההתקשרות אל הרבי לאחר הסתלקותו".

עוד ב"מעיינותיך": פרק בלעדי ומרתק, בשפה העברית, מתוך הספר החדש על הרבי בעריכת הרב עדין אבן-ישראל – "הרבי שלי" (בהוצאת 'מגיד'), שיצא-לאור באנגלית לאור בקשות תושבי חו"ל. הפרק, שעוסק במשמעות המושג "יחידות", מתובל בסיפורים ובפנינים מרתקים, כדרכו של הרב אבן-ישראל.

פרויקט מיוחד ונדיר ב"מעיינותיך", מביא מכתבים של גדולי ישראל לרבי. מערכת "מעיינותיך" קיבלה את המסמכים מאוצרות ספריית הרבי, באדיבות הרב שלום-דובער לוין מנהל הספרייה והעורך הראשי של המהדורה החדשה של שולחן-ערוך הרב. יודגש כי אותם המכתבים שיש בהם רגישויות מתפרסמים באישור של משפחות גדולי ישראל.

מסמכים אלו מגלים מעט מהקשר המיוחד רב-השנים בין הרבי לבין גדולי הדור.

הביטאון יוגש בבמה זו, להורדה, בסוף-השבוע הקרוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.