מערכת COL
|
יום ד' אדר ב ה׳תשע״א
10.03.2011
לראשונה: קדמי מסביר את הקמפיינים הצבעוניים שלו ● מיוחד
שנים שאנחנו רואים את ר' צחי קדמי מככב במקומות שונים ברחבי הארץ והעולם, במסגרת מסע פרסום לחברת הביטוח שבבעלותו ● מה בדיוק עומד מאחורי קמפיין הפרסום הזה? ● קדמי מתארח השבוע במדור "אחד משלנו" ועונה על השאלה שמטרידה רבים מכם. על הדרך, הוא מספר על קהל היעד, התמחות המשרד, וה"אני מאמין" שלו ● ובכל שבוע: הנחה בלעדית לגולשי COL לסיפור המלא
היכן היה קדמי השבוע? הקמפיין הפרסומי של חברת הביטוח (עיבוד: COL)
שם האורח: "צחי קדמי - סוכנות ביטוח".
מועד הקמה: אבי הקים את סוכנות הביטוח לפני כ-40 שנה, כאשר עבד במקביל ברשת האוטובוסים דן, בהיותו צעיר ונמרץ הוא גייס הרבה לקוחות באופן פרטני ובעקביות רבה. ב-1993 הסוכנות התרחבה והתבססה ונהייתה ל"סוכנות בע''מ". אז הצטרפתי גם אני, שלושת אחיי ואימי היקרה. עם השנים המשרד התרחב וכיום הוא מונה 16 איש המאיישים את המחלקות השונות.
הרעיון מאחורי הקמפיין: כולנו נחשפנו בעלונים עיתונים ומקומונים שונים לפניו המחייכות של צחי קדמי באיינספור נקודות על המפה ובסיטואציות רבות בחייו.
כששאלנו אותו לסיבת העניין או יותר נכון מה עומד מאחורי השיתוף בתמונותיו, הוא ענה: אני מעוניין לשדר כי סוכנות הביטוח שלנו מנוהלת ע''י אדם משלנו, המשתייך לאנ''ש ולנגד עינייו קודם כל עומדים מצוות התורה כך שהיושר והאמינות שלו
הם הבסיס והמצע של כל התמחות שהיא, כעסק וכאיש מקצוע הפחד הוא תמיד להיבלע בין שלל המודעות ולהיות עוד אנונימי עם שם כזה או אחר.
הרעיון בשימת התמונה הוא להיות מוכר ידוע ובגובה העיינים. המשרד שלנו בעל סטנדרטים גבוהים מאד של איכות, מקצוענות, יושרה, אמינות ושירות מדרגה ראשונה ועל זה יעיד המספר הרב של הלקוחות - אך בבואי לתת טון בעל אימרה מסויימת לציבור ברצוני להיות עממי ישיר ובהיישג יד.
קהל היעד: בתחילה המשרד פנה למגזר הכללי ולפני כ-5 שנים התחלנו לפרסם במדיה החב"דית כ"סוכנות ביטוח לאנ''ש" ומאז ב"ה הסוכנות רק גודלת והיא פונה למגזר הדתי והחרדי. הסוכנות מכנה את עצמה ככזו הפונה למגזר שומרי המצוות לענפיהם.
התמחות המשרד: מתעסקים בכל ענפי הביטוח – רכבים, דירות, ביטוח חיים, ביטוח משכנתאות, ביטוחי בריאות, ביטוחי פנסיה, תביעות, ביטוח הלוואות וכו'. המשרד ממודר למחלקות כאשר כל אחד מתמקד בענף אחר של ביטוח ומטפל בלקוח לפי צרכיו.
כאיש ביטוח אני מייצג את הלקוח ובעצם משמש עורך-הדין שלו מול חברות הביטוח הגדולות, מפעיל את הידע והכלים העומדים לרשותי ע''מ שהעניינים יעבדו לטובתו ברמת האפשר.
מוטו: אנשים יכולים לעזוב היום בגלל מחיר ולחזור מחר עם הבנה אחרת... אבל מעולם לא אתן שיעזבו בגלל שירות, שירות אצלי זה דבר ראשון.
ה" אני מאמין": קודם כל לעשות כלי להחזיק את הברכה, לגדול, להתפתח ולהשפיע על כמה שיותר מוסדות ועסקים שיוכלו לקבל שירות אמין של אחד משלנו.
כמובן שחלק ניכר מההכנסות מנותבות גם לגמילות חסדים ולנתינת חסויות לבתי-חב"ד ולעלונים של הפצת מעיינות וזאת השאיפה למנף את הסוכנות לאפיקים של עזרה וסיוע.
אנקדוטה מעניינת: אצלנו במשרד התחלתי הנהגה שנהייתה למסורת. ברבע לשלוש עוצרים את הכל. הגברים מתפללים יחדיו מנחה - זוהי הפסקת תפילה שהינה חלק אינטגראלי מסדר היום במשרד. במועדי חב"ד ובתאריכים מיוחדים אנו מביאים משקה, שותים "לחיים" ומדברים מענייני היום...
שגריר חב"ד בעסקים: בהיותי חב"דניק חבוש בכיפה ועטור בזקן, בכל הישיבות והפגישות העסקיות עם מנכ"לים ומשרדים גדולים אני באופן ספונטני מקבל מהם את תפקיד הרב ונהיה הכתובת לשאלות ולכל הקשור ביהדות, לעיתים אף מבקשים ממני בפגישה את הכיפה בכדי לברך על הקפה.
נקודת שיא: לאחרונה נפגשנו במקרה מצער בו מבוטחת שלנו, אישה צעירה נפטרה והותירה אחריה יתומים קטנים, כאשר הענקנו לאלמן את הצ'ק הייתה התרגשות גדולה במשרד. התחושה הייתה שהסוכנות קמה בשביל הרגע הזה.
מבצעים לגולשי COL: לרוכשים ביטוח כתוצאה מכתבה זו, בתוך חודש מפרסומה,
ספר "כוחה של סנגוריה" במתנה - ספר מרתק על אחד מחסידיו הגדולים של הרבי המהר"ש.
טלפון: 03-5017702, פקס: 03-5017720
מועד הקמה: אבי הקים את סוכנות הביטוח לפני כ-40 שנה, כאשר עבד במקביל ברשת האוטובוסים דן, בהיותו צעיר ונמרץ הוא גייס הרבה לקוחות באופן פרטני ובעקביות רבה. ב-1993 הסוכנות התרחבה והתבססה ונהייתה ל"סוכנות בע''מ". אז הצטרפתי גם אני, שלושת אחיי ואימי היקרה. עם השנים המשרד התרחב וכיום הוא מונה 16 איש המאיישים את המחלקות השונות.
הרעיון מאחורי הקמפיין: כולנו נחשפנו בעלונים עיתונים ומקומונים שונים לפניו המחייכות של צחי קדמי באיינספור נקודות על המפה ובסיטואציות רבות בחייו.
כששאלנו אותו לסיבת העניין או יותר נכון מה עומד מאחורי השיתוף בתמונותיו, הוא ענה: אני מעוניין לשדר כי סוכנות הביטוח שלנו מנוהלת ע''י אדם משלנו, המשתייך לאנ''ש ולנגד עינייו קודם כל עומדים מצוות התורה כך שהיושר והאמינות שלו
הם הבסיס והמצע של כל התמחות שהיא, כעסק וכאיש מקצוע הפחד הוא תמיד להיבלע בין שלל המודעות ולהיות עוד אנונימי עם שם כזה או אחר.
הרעיון בשימת התמונה הוא להיות מוכר ידוע ובגובה העיינים. המשרד שלנו בעל סטנדרטים גבוהים מאד של איכות, מקצוענות, יושרה, אמינות ושירות מדרגה ראשונה ועל זה יעיד המספר הרב של הלקוחות - אך בבואי לתת טון בעל אימרה מסויימת לציבור ברצוני להיות עממי ישיר ובהיישג יד.
קהל היעד: בתחילה המשרד פנה למגזר הכללי ולפני כ-5 שנים התחלנו לפרסם במדיה החב"דית כ"סוכנות ביטוח לאנ''ש" ומאז ב"ה הסוכנות רק גודלת והיא פונה למגזר הדתי והחרדי. הסוכנות מכנה את עצמה ככזו הפונה למגזר שומרי המצוות לענפיהם.
התמחות המשרד: מתעסקים בכל ענפי הביטוח – רכבים, דירות, ביטוח חיים, ביטוח משכנתאות, ביטוחי בריאות, ביטוחי פנסיה, תביעות, ביטוח הלוואות וכו'. המשרד ממודר למחלקות כאשר כל אחד מתמקד בענף אחר של ביטוח ומטפל בלקוח לפי צרכיו.
כאיש ביטוח אני מייצג את הלקוח ובעצם משמש עורך-הדין שלו מול חברות הביטוח הגדולות, מפעיל את הידע והכלים העומדים לרשותי ע''מ שהעניינים יעבדו לטובתו ברמת האפשר.
מוטו: אנשים יכולים לעזוב היום בגלל מחיר ולחזור מחר עם הבנה אחרת... אבל מעולם לא אתן שיעזבו בגלל שירות, שירות אצלי זה דבר ראשון.
ה" אני מאמין": קודם כל לעשות כלי להחזיק את הברכה, לגדול, להתפתח ולהשפיע על כמה שיותר מוסדות ועסקים שיוכלו לקבל שירות אמין של אחד משלנו.
כמובן שחלק ניכר מההכנסות מנותבות גם לגמילות חסדים ולנתינת חסויות לבתי-חב"ד ולעלונים של הפצת מעיינות וזאת השאיפה למנף את הסוכנות לאפיקים של עזרה וסיוע.
אנקדוטה מעניינת: אצלנו במשרד התחלתי הנהגה שנהייתה למסורת. ברבע לשלוש עוצרים את הכל. הגברים מתפללים יחדיו מנחה - זוהי הפסקת תפילה שהינה חלק אינטגראלי מסדר היום במשרד. במועדי חב"ד ובתאריכים מיוחדים אנו מביאים משקה, שותים "לחיים" ומדברים מענייני היום...
שגריר חב"ד בעסקים: בהיותי חב"דניק חבוש בכיפה ועטור בזקן, בכל הישיבות והפגישות העסקיות עם מנכ"לים ומשרדים גדולים אני באופן ספונטני מקבל מהם את תפקיד הרב ונהיה הכתובת לשאלות ולכל הקשור ביהדות, לעיתים אף מבקשים ממני בפגישה את הכיפה בכדי לברך על הקפה.
נקודת שיא: לאחרונה נפגשנו במקרה מצער בו מבוטחת שלנו, אישה צעירה נפטרה והותירה אחריה יתומים קטנים, כאשר הענקנו לאלמן את הצ'ק הייתה התרגשות גדולה במשרד. התחושה הייתה שהסוכנות קמה בשביל הרגע הזה.
מבצעים לגולשי COL: לרוכשים ביטוח כתוצאה מכתבה זו, בתוך חודש מפרסומה,
ספר "כוחה של סנגוריה" במתנה - ספר מרתק על אחד מחסידיו הגדולים של הרבי המהר"ש.
טלפון: 03-5017702, פקס: 03-5017720
הוסף תגובה
0 תגובות