מערכת COL | יום ט"ז טבת ה׳תשע״ב 11.01.2012

לקראת כינוס השלוחים: אפליקציה חדשה לאיתור בתי חב"ד

289 סניפי בתי חב"ד פועלים מקצרין וחספין שברמת הגולן ועד אילת שבדרום. למעלה מחמש מאות שלוחים שפועלים במסגרתם, יתכנסו בתחילת השבוע הבא לכינוס השנתי של מנהלי ופעילי בתי חב"ד בארץ שיתקיים במלון 'ניר עציון' ● לקראת הכינוס הושקה אפליקציה חדשה למכשירי אייפון ואייפד שמאפשרת לאתר את כל סניפי בתי חב"ד בארץ במגוון צורות איתור לסיפור המלא
לקראת כינוס השלוחים: אפליקציה חדשה לאיתור בתי חב

כתב COL

289 סניפי בתי חב"ד פועלים מקצרין וחספין שברמת הגולן ועד אילת שבדרום. למעלה מחמש מאות שלוחים שפועלים במסגרתם, יתכנסו בתחילת השבוע הבא לכינוס השנתי של מנהלי ופעילי בתי חב"ד בארץ שיתקיים במלון 'ניר עציון'. לקראת הכינוס הושקה אפליקציה חדשה למכשירי אייפון ואייפד שמאפשרת לאתר את כל סניפי בתי חב"ד בארץ במגוון צורות איתור.

האפליקציה "חב"ד ישראל" מתעדכנת מול מסד הנתונים של צעירי אגודת חב"ד ומציגה את בתי חב"ד בארץ באפשרויות איתור שונות: לפי שם, רשימה או מיקום על המפה.

"הייחודיות בהצגת המידע באופן זה הוא בכך שאדם רואה את המידע ביחס למיקום הגיאוגרפי הנוכחי שלו והוא יכול לראות את בתי חב"ד הקרובים לאיזור שבו הוא נמצא בכל רגע נתון. הדבר מתאפשר הודות ל-GPS שמותקן בכל טלפון חכם", אומר ל-COL יוזם ומפיק האפליקציה, ר' צבי שמואל ניימן ומוסיף:

"אפליקציה זו היא יריית פתיחה בתחום. הגירסה הנוכחית מתאימה למערכת ההפעלה החדישה של חברת אפל OS5, אבל בקרוב תצא מהדורה גם לגירסה הקודמת OS4. כמו כן, אנו עובדים על הוספת אפשרויות נוספות שיציגו נקודות משנה עבור בית חב"ד מסוים כגון דוכני תפילין, או תתי סניפים של בתי חב"ד, על בסיס מידע שהסניפים יזרימו לצעירי אגודת חב"ד וישוייכו לבית חב"ד שהוסיף אותם".

ניימן מגלה לנו גם על השלבים העתידיים של האפליקציה: "בעתיד יוצגו על מפת האפליקציה גם נקודות "דינאמיות" עבור פעילות בית חב"ד בשעות מסוימות, לדוגמא תפילות, שיעורים, התוועדויות וכדומה. נתונים אלה יתבססו על מרכז המידע האינטרנטי של אתר חב"ד שלתוכו מזרימים הסניפים את כל סוגי הפעילויות השוטפות שלהם. תארו לעצמכם מצב בו יהודי מפעיל את האפליקציה שלו בסתם יום חול ומחפש מנין קרוב לתפילה בנוסח חב"ד, או בחג הגאולה י"ט כסלו הוא יקבל מידע על ההתוועדות הכי קרובה אליו", אומר ניימן. המידע בחלקו כבר מופיע באתר חב"ד והוא משמש גם לציבור הרחב וגם לבסיס המידע של "מוקד חב"ד - 3770*".

בצעירי אגודת חב"ד מקווים כי בקרוב תצא לאור אפליקציה גם לטלפונים החכמים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד, כגון מכשירי סמסונג גלקסי.

להורדת האפליקציה למכשירי אייפון מערכת הפעלה OS5: לחצו כאן

אפליקציית חב"ד
ייזום והפקה: צבי שמואל ניימן.
מפתח ראשי: שגב אלמליח
מפתחים: יחיאל עמר, שמוליק פרידמן
ייעוץ והכוונה : חברת http://www.quickode.com/

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.