מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשע״א 05.09.2011

ליובאוויטש בצרפת מציגה: בדיקת המזוזות חינם לחודש שלם

כפי הוראת הרבי לעורר את עם ישראל לבדיקה של המזוזות בחודש אלול, יוצאת 'לשכת ליובאוויטש האירופאית' במבצע רחב היקף  ● מודעות בעיתונות, תשדירי רדיו ואתרי אינטרנט קוראים לכל יהודי צרפת לשלוח את מזוזות בתיהם ועסקיהם לבדיקה, שתהיה חינם!  כל הפרטים
ליובאוויטש בצרפת מציגה: בדיקת המזוזות חינם לחודש שלם
המענה הידוע 'בדיקת התפילין והמזוזות', היה מקבל משנה תוקף לקראת חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות. וכפי שהיה הרבי מרבה לצטט באגרות קודשו ובעת ההתוועדויות את החשיבות וההכרח בדבר, ואת הסגולה של שמירה הגנה והצלה לא רק ברוחניות אלא בגשמיות ממש. וכפי שהזכיר הרבי שהדבר כבר נפסק להלכה במטה אפרים.

לאחר שהקימו לפני שנה וחצי לראשונה באירופה, את ה'תפילין בנק', בו יכל כל יהודי שקיבל על עצמו להניח תפילין מידי יום ביומו, לקבל תפילין מהודרות במחיר סמלי בלבד, ובזכות זה החלו ע"ע קרוב לחמש מאות יהודים כ"י להניח תפילין. ניגשים עתה ב'לשכת ליובאוויטש האירופאית' בהנהלת הרב יוסף יצחק גאראדעצקי שיחי' לפרויקט הבא 'מזוזה בנק'.

*

בשבוע שעבר ערב ראש חודש אלול, יצא פרסום רחב היקף בכל רחבי הרפובליקה הצרפתית, אם במודעות בעיתונות היהודית והכללית, או פרסום באתרי אינטרנט שונים ותשדירים ברדיו היהודי, בו מעוררים יהודים מכל החוגים והעדות לבדוק את המזוזות הקיימים ברשותם, אם בבתים הפרטיים, אם בבתי העסק, משרדים ועוד.

סופר מיוחד, ירא שמים ומומחה בסת"ם, יושב במשרדי ה'לשכה', הצופים על כיכר 'לה רעפובליק' המפורסמת, ובודק מאות מזוזות שנוהרים כל העת, עם הדוור העולה שוב ושוב ומביא מעטפות מכל נקודה במדינה.

בנדבת לבו של איש עסקים נכבד, הבדיקה היא חינם לכל דורש, וגם המשלוח. ממש הזדמנות פז של רענון ובדיקה של כרטיס הביטוח הרוחני, ואמצעי השמירה האמיתי של כל בית ועסק יהודי.

*

אגף אחר ב'מזוזה בנק', עוסק במי שעדיין אין לו מזוזה כלל. חוברת מהודרת שמסבירה בשפה צרפתית משובחת את מעלת וחשיבות מצוות המזוזה, מחולקת בימים אלו במרכזים יהודיים, ובבתי חב"ד הרבים בכל מקום. כל יהודי שמעוניין לרכוש ולקבוע מזוזה חדשה, יכול להזמין דרך האתר החדש ומאיר הפנים - http://www.mezouzabank.fr/ את מבוקשו, ובמחיר סמלי בלבד יקבל לביתו

*

מזוזה מהודרת עם הוראות הדבקה או קביעה על מזוזת הבית והעסק.

במהלך חודש תשרי ה'תשע"ב צפויים עוד כמה הפתעות מבית הלשכה, ופרטים על כך נשלחו במכתב מיוחד לרבנים וראשי הקהילות, שלוחי הרבי ברחבי צרפת.

לראש השנה יקבלו השלוחים הצריכים לכך, שופרות מהודרים במתנה ל'מבצע שופר', ליום הכיפורים מנדב אותו איש עסקים נכבד אלפי טליתות לבתי כנסת המיוחדים שמארחים יהודים רבים ובעיקר 'פנים חדשות' לתפילות היום הקדוש.

ולחג הסוכות, יחולקו אלפי סטים של ארבעה מינים מהודרים ליהודים החפצים לקיים את ה'ולקחתם לכם ביום הראשון' אך אין ידם משגת את המימון לכך.

שלוחי הרבי נענו בהתלהבות לשורת הפרויקטים שמקילים בידם את עבודת הקודש, לעסוק בכל מבצעי הרבי, כאשר בד"כ מה שמאט את הביצוע של הרצון האדיר להגיע לעוד ועוד יהודי, הוא המימון. תודתם נתונה לנדיב הנכבד, ולפעילי הלשכה הנמרצים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.