מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשע״א 22.09.2011

כש-20 שלוחים אמרו 'לחיים' בגואטמלה ● דיווח, גלריה

בשבוע שעבר 20 רבנים המשמשים כשלוחים במדינות שונות ברחבי יבשת אמריקה הלטינית ודרום אמריקה, בניהם גם מהאיים הקריביים התכנסו במדינת גואטמלה לכינוס שלוחים איזורי הנערך זו לראשונה באיזור, זאת הודות לגדילה המתמשכת של שלוחים במדינות אלו, עדות חזקה לקהילות היהודיות הפורחות בזכות שלוחי חב"ד לדיווח ולתמונות
כש-20 שלוחים אמרו 'לחיים' בגואטמלה ● דיווח, גלריה

בשבוע שעבר 20 רבנים המשמשים כשלוחים במדינות שונות ברחבי יבשת אמריקה הלטינית ודרום אמריקה, בניהם גם מהאיים הקריביים התכנסו במדינת גואטמלה לכינוס שלוחים איזורי הנערך זו לראשונה באיזור, זאת הודות לגדילה המתמשכת של שלוחים במדינות אלו, עדות חזקה לקהילות היהודיות הפורחות בזכות שלוחי חב"ד.

"הכינוס גרם להשפעה עצומה על השלוחים שהשתתפו בו וגם לקהילה המקומית שלנו", אומר הרב שמעון פלמן שאירח את הכינוס יחד עם רעייתו מיכל. "מעולם גואטמלה לא ראתה מספר כה רב של רבנים בבת אחת".

במהלך הכינוס נהנו המשתתפים מסדנאות ושיעורים, כמו כן דיונים על נושאים מיוחדים לאיזורים שונים, כולל כיצד לשלב בין פעילות עם תיירים לקהילה המקומית.

האירוע כולו נערך בעזרתם של משפחת פלמן בשיתוף עם משרד הכינוס של 'המרכז לענייני חינוך'. "זה היה מחמם את הלב לקחת חלק בכינוס שכזה שהוא מעמד היסטורי", אמר הרב משה קוטלרסקי שנכח בכינוס. "אנו מצפים לראות צמיחה גדולה יותר של שלוחים נוספים שיצטרפו לצבא המדהים הזה".

יהודים רבים מבני הקהילה המקומית הצטרפו לבאנקעט החגיגי של הכינוס כשהם מתרשמים מהרשת העולמית של חב"ד. "הכינוס נתן להם מבט עמוק יותר לתוך מה שחב"ד עושה וכיצד הרבי משפיע על העולם כולו", מספר הרב פלמן.

את הנאום המרכזי נשא הרב יהושוע בנימין רוזנפלד, מבוגוטה, קולומביה שעורר השראה אצל המקורבים והשלוחים יחדיו עם סיפורים על מסירות נפש בעבודת השליחות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.