מערכת COL | יום כ"ג חשוון ה׳תשע״ב 20.11.2011

וועד הכינוס: "כמה מתוך אלפי השלוחים אתה באמת מכיר?

בעוד ימים ספורים, יגיעו אלפי השלוחים מכל פינה בעולם להשתתף ב'כינוס השלוחים העולמי'. מיום רביעי ועד יום שני, ישתתפו כולם בסדנאות ובקבוצות הדיון, במפגשים מרגשים, במושבים הכלליים ובסעודות השבת וההתוועדויות, וארוע ה'באנקעט' העוצמתי ● וועד הכינוס מבקש מהשלוחים: תעשו מאמץ מיוחד השנה, להתיישב דווקא ליד מישהו שעוד לא הכרתם. שליח ממדינה אחרת, עמית המדבר שפה אחרת, תפסו אותו לשיחה במסדרון, צעדו איתו ממקום למקום, הזמינו אותו לשולחן שלך במושב זה או אחר לסיפור המלא
וועד הכינוס:
ארכיון: COL
כתב COL

בעוד ימים ספורים, יגיעו אלפי השלוחים מכל פינה בעולם להשתתף ב'כינוס השלוחים העולמי'. מיום רביעי ועד יום שני, ישתתפו כולם בסדנאות ובקבוצות הדיון, במפגשים מרגשים, במושבים הכלליים ובסעודות השבת וההתוועדויות, וארוע ה'באנקעט' העוצמתי.

אחת המטרות החשובות של הכינוס, כפי שהרבי הדגיש פעמים רבות 'איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק', ואכן מה נהדר לראות שלוחים בכל הגילאים, הנפגשים בהתרגשות רבה עם חברים לספסל הלימודים בתלמוד תורה או בישיבה, מחליפים חוויות, רשמים, זכרונות והצלחות. רגעים אלו לא מתוכננים, ואינם מופיעים בתוכנייה הרשמית, אך רוח אחדות חסידית משובבת לב זו מרחפת מעל הכינוס כולו.

וועד הכינוס מבקש מהשלוחים:

רצונינו להשים דגש דווקא על רגעים אלו. ברור שיותר נעים, מחייה נפשות ומרגש לשבת בשולחן דווקא עם המכרים הוותיקים, שותפים בעבר ובהווה לשליחות, אבל אם המטרה היא 'ולאחיו יאמר חזק' – והרי כולנו, כל השלוחים שיחיו ללא יוצא מן הכלל, אחים ממש לכל דבר, היינו מציעים כי תעשה מאמץ מיוחד השנה, להתיישב דווקא ליד מישהו שעוד לא הכרת. שליח ממדינה אחרת, עמית המדבר שפה אחרת, תפוס אותו לשיחה במסדרון, צעד איתו ממקום למקום, הזמן אותו לשולחן שלך במושב זה או אחר.

הכוונה פשוטה: ימי הכינוס הם הזדמנות בלתי חוזרת, להכיר שלוחים חדשים. להכיר אותם, להתוודע לאופי השליחות שלהם, ולהתעודד יחדיו בשיתוף הקשיים או האתגרים, ובהצלחות והנפלאות על כל צעד ושעל. מה דעתך על שיחה אקראית עם שליח שמעולם לא פנית אליו בעבר? שליח שאתה לא חושב שיש לכם מכרים משותפים? יש לך מושג עד כמה הפנייה האישית הזו, החמה, מכל הלב, תעודד אותו שליח צעיר או אפילו בן גילך, שיושב אי שם בכל השנה ללא יכולת לראות פנים חסידיות?

אנו רוצים להציע לך, לחשוב על כך בימים שנשארו עד שאתה מגיע לכינוס, ולעשות את הצעד הזה, מבורך וחשוב כל כך, שיצור את ההבדל הגדול, ובעז"ה הכינוס השנה יהיה ברמה חדשה של "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק". הפנייה שלך, הויתור על עוד שיחה מהנה עם החבר הוותיק, או המכר מעיר סמוכה, לטובת שליח שמעולם לא החלפת איתו מילה לפני כן, תחיש את משאלת לב כולנו "ברכנו אבינו כולנו כאחד", להצלחת השלוחים בגשמיות וברוחניות ובכל המצטרך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.