מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשע״ב 05.01.2012

חדש על המדף: לקוטי שיחות כ"ד בעברית, ו"באהלי צדיקים"

לקראת חג הספרים יצאו לאור בימים אלו שני ספרים חדשים: "לקוטי שיחות חלק כ"ד בעברית על-ידי מכון לוי יצחק – כפר-חב"ד ב', וכן הספר "באהלי צדיקים", ובו באור יסודי ורחב ל"קונטרס ההשתטחות" המיוחס לאדמו"ר האמצעי לסיפור המלא 
חדש על המדף: לקוטי שיחות כ

לקראת חג הספרים יצאו לאור בימים אלו שני ספרים חדשים:

לקוטי שיחות חלק כ"ד בעברית

לקוטי שיחות חלק כ"ד בעברית. בכרך זה באו השיחות על פרשיות התורה והמועדים המקבילים לזמן קריאת חומש דברים, מתורגם מאידיש לעברית מהמהדורה המקורית, על-ידי מכון לוי יצחק – כפר-חב"ד ב'.

כרך זה הינו הכרך חמישי בסידרה השישית, מתוך תשע סדרות במהדורה המקורית. בסוף כרך זה במדור הוספות נדפסו עוד שיחות על חומשים בראשית-דברים. שיחות אלו נדפסו בתור הוספה בחוברות, וכן מכתבי הרבי שהופיעו בחוברות.

באהלי צדיקים

הרב יקותיאל גרין, מחבר "באור התניא משכיל לאיתן" וסדרת הספרים "חסידות לעם", זכה להוציא לאור לקראת י"ט כסלו, את הספר "באהלי צדיקים". ובו באור יסודי ורחב ל"קונטרס ההשתטחות" המיוחס לאדמו"ר האמצעי, שנדפס לראשונה לאחר שנת תקע"ג, שנת ההסתלקות של אדמו"ר הזקן.

חז"ל אמרו בגמרא ש"גדולים צדיקים במיתתם יותר מאשר בחייהם". ובמאמר שלפנינו, מבוארת המשמעות הפנימית והענינית של אמירה זו, הן כפי שהיא  באה לידי ביטוי באופן כללי, והן כפי שהיא מתבטאת בעת הביקור וההשתטחות על קבריהם.

"קונטרס ההשטתחות", מהוה מאמר יסודי בתחום מחשבת החסידות. ובו אנו מקבלים, תמונה בסיסית ומקיפה אודות מהותם של צדיקים, והקשר הפנימי וההדדי שבינם לתלמידיהם, כפי שהוא בחייהם, וכפי שהוא נמשך ביתר שאת גם  לאחר הסתלקותם.

כדי "לקלוט"  את מעלות ההשטתחות באהלי הצדיקים, המבוארים כאן. הוספנו וריכזנו בספר, את הסיפורים אודות ביקוריהם של האדמו"רים על הציונים הקדושים. סוכמו דברי הרבי נשיא דורנו, שבהם הוא מעודד את ההשטתחות על ציון הרבי הריי"צ. וכן הצגנו מיגוון תחומים, שבהם היה מענה הרבי לבקשות ברכה ותפילה, "אזכיר על הצין".

ספר זה, מצטרף לסדרת ספרי "חסידות לעם". המביאים את אור החסידות לנוער החסידי ולציבור הרחב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.