מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ב 03.09.2012

חגיגה לגמרה של תורה במגדל העמק ● גלריה

אמש (ראשון) התקיימה בהיכל ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק חגיגת סיום לכבוד חתני התורה, שעמלו ויגעו במשך השנה החולפת בלימוד מעמיק בנגלה ובחסידות ● התמימים למדו ונבחנו על מסכת קדושין שנלמדה במשך השנה בישיבה. לרגל שנת ה-200 להסתלקות רבינו הזקן הושם דגש מיוחד וכחלק מהמבצע נבחנו על כל שו"ע רבינו הזקן אורח חיים ח"א וכן על שער היחוד והאמונה ואגרת התשובה  לסיפור המלא
חגיגה לגמרה של תורה במגדל העמק ● גלריה

אמש (א') התקיימה בהיכל ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק חגיגת סיום לכבוד חתני התורה, שעמלו ויגעו במשך השנה החולפת בלימוד מעמיק בנגלה ובחסידות.

התמימים למדו ונבחנו על מסכת קדושין שנלמדה במשך השנה בישיבה. לרגל שנת ה-200 להסתלקות רבינו הזקן הושם דגש מיוחד וכחלק מהמבצע נבחנו על כל שו"ע רבינו הזקן אורח חיים ח"א וכן על שער היחוד והאמונה ואגרת התשובה.

באירוע נטלו חלק רבני הישיבה, משפיעים והורי התמימים שהגיעו במיוחד ליטול חלק בשמחה זו.

את האירוע פתח המשפיע הרה"ח דב מנחם דברוסקין, שדיבר על מעלתו של יום ט"ו אלול – יום התייסדות הישיבה, והקשר בין תכנו של היום – מלחמת "חיילי בית דוד" לכנס המסמל יותר מכל את תפקידם של התמימים – "נרות להאיר".

הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק הנוטל בעול המלגות, שהשתתף כמידי שנה בכנס חשוב זה, שלח את ברכתו החמה בשידור ישיר, וציין כי אף שנבצר ממנו להגיע הוא מששתף בנפשו וברוחו באירוע.

אחריו הוזמן לבמה נציג הורי התמימים, הרה"ח ר' טוביה זילברשטרום רב שיכון חב"ד בירושלים, והוקיר את תודתו – ותודת כלל ההורים – להנהלת הישיבה.

עם ציון שלושים וחמש שנה להיווסדות הישיבה (אלול תשל"ז), הוזמן לדבר הרה"ח ר' יוסף יצחק זלמנוב מחשובי אנ"ש בצפת, שזכה להיות מגרעין השלוחים הראשון שפתח את הישיבה. הרב זלמנוב גילה מענות מיוחדים מהרבי ודיבר על היחס המיוחד שרחש הרבי לישיבה במגדל העמק.

נציג התמימים, הת' שמואל וולוסוב ערך סיום על מסכת קדושין, ותיאר רשמים מפעילות המבצע במשך השנה בקרב התמימים, והודה מקרב לב בשם כלל התמימים למנכ"ל המסור הרה"ח ר' לוי וילמובסקי שי', שהשקיע מזמנו וממרצו לילות כימים להצלחת המבצע.

הכנס נחתם בחלוקת התעודות לתמימים המצטיינים, ע"י ראש הישיבה הרב יצחק גולדברג  והמשפיע הראשי הרב יוסף יצחק סגל.

כאן המקום להודות להני צנתרי דדהבא, שהוזילו מהונם להצלחת המבצע ולחלוקת למעלה ממאה מלגות לתמימים: הרב יצחק דוד גרוסמן, לע"נ אביו הגה"ח ר' ישראל גרוסמן זצ"ל, ששימש כראש הישיבה מיום היווסדה למשך כמה שנים; הרה"ח ר' פייביש דלפין לזכות הוריו; ומשפחת סטמבלר לע"נ אביהם.
לאחר האירוע התקיים פארברענגען רבתי לרגל ט"ו אלול – יום התייסדות ישיבת "תומכי תמימים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.