מערכת COL | יום י"ז ניסן ה׳תשע״א 21.04.2011

חג בירושלים: קהל שיא בברכת כהנים בכותל המערבי

למעלה מ-50,000 אלף איש השתתפו במעמד ברכת הכהנים המסורתית בתפילת שחרית ומוסף, בה נשאו מאות כהנים את ידיהם ובירכו את המוני הבאים בברכה המשולשת הכתובה בתורה ● יצויין, כי רבבות נוהרים אל רחבת הכותל המערבי במשך כל ימי החג לקיים את מצוות זכר עליה לרגל, ומשטרת ישראל העמידה כוחות רבים לשמור על ביטחונם ובטיחותם, לנוכח הרגישות הביטחונית שקיימת בימים אלו לדיווח ולתמונות  
חג בירושלים: קהל שיא בברכת כהנים בכותל המערבי

למעלה מ-50,000 אלף איש השתתפו במעמד ברכת הכהנים המסורתית בתפילת שחרית ומוסף, בה נשאו מאות כהנים את ידיהם ובירכו את המוני הבאים בברכה המשולשת הכתובה בתורה.

בראש המעמד עמדו: הרבנים הראשיים לישראל, רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ, סגן ראש הממשלה ושר הפנים הרב אלי ישי, ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל  עודד וינר, ויהודים רבים מהתפוצות שבאו לחגוג בירושלים את חג הפסח.

יודגש כי, ברכת הכוהנים בשנה זו היא מהגדולות שהיו בחג הפסח.

המעמד שנוסד על ידי איש ירושלים של מעלה הרה"ח רבי מנחם מענדל גפנר זצ"ל, מתקיים זה כארבעים שנה, ומסתמך על הסגולה המיוחדת שכותב בעל הרוקח, על ברכת שלוש מאות כהנים במקום הקרוב למקום המקדש.

עם סיום המעמד קיבלו הרבנים הראשיים  לישראל הרב שלמה משה עמאר והרב יונה מצגר ורב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ את העולים לרגל לברכם לרגל חג הפסח.

יצוין כי רבבות נוהרים אל רחבת הכותל המערבי במשך כל ימי החג לקיים את מצוות זכר עליה לרגל, ומשטרת ישראל העמידה כוחות רבים לשמור על ביטחונם ובטיחותם, לנוכח הרגישות הביטחונית שקיימת בימים אלו.

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ ציין כי בכותל המערבי רואים עליה במספר הבאים אל הכותל המערבי, דבר המצביע על הקשר העמוק של כולנו לירושלים ולכותל המערבי. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.