מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״ב 08.01.2012

חב"ד רחובות חילק שמיכות למשפחות נזקקות

'חורף חם' בשכונות היובל-מקוב: מחזה מחמם לב נצפה בשבוע שעבר בבית חב"ד בשכונות היובל-מקוב רחובות בהנהלת הרב שמואל מנדלזון. קהל רב של משפחות נזקקות וקשות יום מתושבי העיר קיבלו שמיכות חורף, במסגרת מבצע החסד של חב"ד רחובות, 'חורף חם'. מדובר במבצע חסר תקדים בהיקפו ובחשיבותו לקראת שיאו הצפוי של החורף, כאשר מאות רבות של שמיכות חורפיות מחולקות למשפחות, שאלמלא אותן שמיכות עלולות לסבול מקור בתוך קירות בתיהן לסיפור המלא 
חב
הרב מנדלזון עם אחת ממאות השמיכות החורפיות שחולקו בעיר

משה שמאי, ידיעות השפלה

'חורף חם' בשכונות היובל-מקוב: מחזה מחמם לב נצפה בשבוע שעבר בבית חב"ד בשכונות היובל-מקוב רחובות בהנהלת הרב שמואל מנדלזון. קהל רב של משפחות נזקקות וקשות יום מתושבי העיר קיבלו שמיכות חורף, במסגרת מבצע החסד של חב"ד רחובות, 'חורף חם'. מדובר במבצע חסר תקדים בהיקפו ובחשיבותו לקראת שיאו הצפוי של החורף, כאשר מאות רבות של שמיכות חורפיות מחולקות למשפחות, שאלמלא אותן שמיכות עלולות לסבול מקור בתוך קירות בתיהן. 

מפעל 'חורף חם' מצטרף לשלל הפעילות המגוונת של אגף החסד בבית חב"ד, שמעניק סיוע ועזרה כלכלית לנצרכים ברחבי רחובות כולה לאורך כל השנה.

לדברי אנשי חב"ד בעיר, המצב הכלכלי של לא מעט משפחות בעיר מונע מהן להסיק את הדירה, ולחלקן אין אף את האמצעים הדרושים כדי לרכוש ביגוד חם. "גם ילדים וקשישים סובלים מהמצב הזה ועד שלא רואים בעיניים את האנשים לפעמים קשה להאמין שיש מקרים כאלה", אמר השבוע גורם בחב"ד.

הרב מנדלזון אמר השבוע: "שליש מהילדים בישראל הם עניים. נתונים אלו פורסמו על ידי אגף המחקר במוסד לביטוח לאומי. אבל תוצאות המיתון הכלכלי פוגעות לא רק בילדים, אלא בכל גווני האוכולוסיה. יותר ויותר אנשים שלא הכירו את ההגדרה 'נזקקים' עד לא מכבר מרגישים את תוצאות המיתון העולמי, ומגיעים לבקש עזרה. 

"למרות הקושי הרב בגיוס כספים בבית חב"ד אנחנו לא משיבים את פניהם ריקם, ומסייעים להם במאור פנים. לא מזמן שלחנו מתנדבים של בית חב"ד לביתו של תושב נזקק עם שמיכות עבור כל המשפחה, וכשהוא ראה אותם הוא אמר: "זה נס, אתם ממש מלאכים."

הרב שמואל מנדלזון הוסיף: "מגיעה תודה גם לעמותת החסד 'יד ליד' בראשות הרב יעקב גלויברמן שנרתמה לסייע במבצע 'חורף חם' ובחלוקת השמיכות חורף לנזקקים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.