מערכת COL | יום ב' אב ה׳תשע״ד 29.07.2014

זעזוע בבית שמש: חייל חרדי הותקף על-ידי קיצונים

אחרי ימים בהם נלחם ברצועת עזה, קצין שקיבל חופשה קצרה, הגיע לבקר את בני משפחתו הנמצאים אצל הוריו בבית שמש והותקף על-ידי קיצונים  זעזוע בבית שמש
זעזוע בבית שמש: חייל חרדי הותקף על-ידי קיצונים
חיילי צה"ל בפעולה ברצועת עזה (צילום אילוסטרציה: דו"צ)
אחרי ימים קשים בהם נלחם ברצועת עזה, קצין צה"ל מנתיבות שקיבל חופשה קצרה, הגיע אתמול (שני) לבקר את בני משפחתו הנמצאים אצל הוריו בבית שמש. הביקור שאמור היה להיות מרגש ולקבל עידוד רגע לפני שהוא שב להילחם - הפך לסיוט עבורו.

ב'כיכר השבת' דווח כי בהגיעו להתפלל תפילת ערבית בבית-הכנסת 'שערי רמ"א' ברחוב הלל בעיר, הותקף הקצין על-ידי שלושה קיצונים שהוקעו מהציבור החרדי, ורכבו ניזוק. לאחר כמה דקות הוא חולץ ושב לביתו כשהוא ללא פגע.

ירמי קלפהולץ, תושב בית שמש ומתנדב בצוות הצלה, סיפר ל'כיכר השבת': "בערב החליט הקצין ללכת עם אחיו וילדיו להתפלל תפילת ערבית בשטיבלאך 'שערי רמ"א'. הוא לא היה מודע לאופי של חלק מהמתפללים. כשהוא התפלל, כמה קיצוניים ניפצו לו את שמשות רכבו.

"כשיצא החוצה מבית-הכנסת, שלושה קיצוניים תקפו אותו מילולית", מתאר התושב. "בשלב הזה הוא ניסה לברוח עם ילדיו, תוך כדי שהוא מתקשר למשטרה. כשבאתי לשם הוא כבר היה בניידת והשוטר ביקש ממני לחלץ את החייל ומשפחתו למקום מבטחים".

נציגי הציבור החרדי הגיבו בזעזוע למעשה המטורף של קיצוני העיר בית שמש, המשתייכים לפלג הקיצוני של 'נטורי קרתא', שתקפו אמש (שני) קצין מילואים שחזר מהלחימה ברצועת עזה ונכנס להתפלל בבית הכנסת בעיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.