מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשע״ו 24.11.2015

התוועדות מיוחדת בקראון-הייטס איחדה את ה'תמימים' ● צפו

מאות תלמידי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית 770, אנ"ש תושבי קראון-הייטס, שלוחים ומשפיעים ומנהל הישיבה נקהלו אמש לכינוס הקהל ייחודי, תמיכה, והתוועדות חסידים רבתי, לרגל ימי חג הגאולה, ובקשר עם יום הולדתו של תלמיד הישיבה הת' הנעלה שמעיה גודמן ● אביו של בעל יום ההולדת - שליח הרבי לאשדוד - כובד בקריאת פרקו של הרבי ● נאומו המהדהד של הרב יהודה קרינסקי מזכירו של הרבי ודבריו המחיים של המשפיע הרב שלמה זרחי התוועדות אחדות בקראון-הייטס
התוועדות מיוחדת בקראון-הייטס איחדה את ה'תמימים' ● צפו
התוועדות האחדות בקראון-הייטס, אמש (צילומים: COL ניו-יורק)
מאות תלמידי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית 770, אנ"ש תושבי קראון-הייטס, שלוחים ומשפיעים ומנהל הישיבה נקהלו אמש (ב') ב'כולל אברכים שע"י מזכירות כ"ק אדמו"ר' לכינוס הקהל ייחודי והתוועדות חסידים רבתי, לרגל ימי חג הגאולה, ובקשר עם יום הולדתו של תלמיד הישיבה הת' הנעלה שמעיה גודמן.

פתח את הכינוס המנחה הת' מנחם מענדל מישולובין בדברים אודות התאריך הייחודי בו מתקיים הכינוס, י"ב בכסלו, יום בו - בשנת תרצ"ג - רשם הרבי ביומנו את הדברים המרטיטים ששמע מאדמו"ר הריי"צ אודות החזיון המופלא שחלם אודותיו, כי "בא דיר אין שטוב איז ליכטיג באנאכט".

לקריאת פרקו של הרבי הוזמן שליח הרבי באשדוד, אביו של בעל יום ההולדת, הרה"ח שניאור זלמן גודמן, שהגיע במיוחד להשתתף בחגיגת יום ההולדת.

בסיום קריאת פרקו של הרבי פורץ מפיות תלמידי התמימים הניגון שחובר על פרקו של הרבי, "בצאת ישראל ממצרים", ו'שרי המשקה' מחלקים 'לחיים', כשמתוך אחוות אחים, מברכים הבחורים את בעל יום ההולדת ב'שנת הצלחה בגשמיות ורוחניות'.

הדובר הבא הנו הרה"ח שלמה זרחי, מנהל כללי ומשגיח ראשי בישיבה, שמתאר את ארועי יו"ד שבט תשכ"ה בבית חיינו, בהם חזר הרבי בין מאמרי "באתי לגני" גם על המאמר ד"ה "צדקת פרזונו", שנאמר בי"ט כסלו תרפ"ט, בסעודת ה'שבע ברכות', ואף בו מתבארת סוגיית ה'שביעי' בארוכה.

דברי הרב זרחי מעוררים ומחיים את קהל תלמידי התמימים, כשבסיום הוא תובע מכלל התלמידים להוסיף בלימוד התורה במרץ ובחיות ועי"ז לזרז ולהביא את ביאת משיח צדקנו תיכף ומיד.

בסיום דברי הרב זרחי, האורות באולם ה'כולל' כבים, ועל המסך נראים פני קדשו של הרבי בתיעוד וידאו נדיר שנחשף בשבועות האחרונים, ונתקבל באדיבות חברת JEM להקרנה לראשונה.

בסיום הוידאו מזמין המנחה את מזכירו של הרבי, יו"ר המרכז לענייני חינוך ומחנה ישראל, הרה"ח חיים יהודה קרינסקי, שנושא דברים נרגשים וחושף הוראות ייחודיות שקיבל מהרבי, אודות הנהגת 'בית אגודת חסידי חב"ד', ואודות תפקידם הבלעדי של תלמידי הישיבה - לשבת וללמוד, וק"ו שלא לעסוק בפעילויות שליליות, אשר מי שעוסק בהם, אין מקומו בישיבתו של הרבי!

נאומו של הרב קרינסקי מותיר רושם כביר על כל המשתתפים בכינוס, והוא מגביר בלב כולם את התקווה לשוב ולחזות בפני קדשו של מלכנו במהרה, ולהשיב הסדר על כנו בבית חיינו.

גבאי "בית חיינו" וחבר "ועד אגודת חסידי חב"ד" הרב  זאב כץ נושא אף הוא דברים אודות ההתקשרות הייחודית שאפיינה את זקנו של בעל יום ההולדת הרב אהרן קליין ע"ה, כשאת דבריו הוא חותם בסיפור שאירע עם אביו בליל חתונת הרבי והרבנית בוורשה.

הנואם האחרון בכינוס הוא הרב חיים ברוך הלברשטם שמעורר את תלמידי התמימים לשמוע ולראות עוד ועוד את שיחותיו והתוועדויותיו של הרבי, ולהרגיל את לשונם ללשון קדשו של הרבי ולשפת הדיבור של הרבי, אידיש. 

בסיום הכינוס התיישבו תלמידי התמימים להתוועדות שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, יחד עם הרב שלמה זרחי והרב שניאור זלמן גודמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.