מערכת COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשע״ד 21.07.2014

השליח מקיסריה אירח קבוצת בני נוער מעוטף עזה

25 בני נוער מיישוב בני נצרים שבמועצה אזורית אשכול השאירו מאחור את 'הצבע האדום' והגיעו לקיסריה כדי להתרענן, להתחזק ולשמוח ● הצעירים התחילו את היום בביקור אצל השליח הרב חיים מאיר ליברמן ורעייתו ● לאחר שיחת תמיכה עם הרב ליברמן והשליח הרב אליעזר שמולביץ מאור עקיבא שביקש גם הוא לעודד את בני הנוער, הוגשה לאורחים באהבה רבה ארוחת בוקר טעימה ומחזקת  נוער מעוטף עזה
השליח מקיסריה אירח קבוצת בני נוער מעוטף עזה
צילום: יהודה אוזן
ביום חמישי האחרון כ-25 בני נוער מיישוב בני נצרים שבמועצה אזורית אשכול השאירו מאחור את 'הצבע האדום' והגיעו לקיסריה כדי להתרענן, להתחזק ולשמוח. 
 
הצעירים התחילו את היום בביקור אצל השליח הרב ליברמן ורעייתו,  שנרתמו לעזרה וביקשו לעודד ולחבק את בני הנוער ואת משפחותיהם. לאחר שיחת תמיכה עם הרב ליברמן והרב אליעזר שמולביץ מאור עקיבא שביקש גם הוא לעודד את בני הנוער, הוגשה לאורחים באהבה רבה ארוחת בוקר טעימה ומחזקת.

מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה מסר: "בימים מאתגרים אלה כולנו חזית אחת וליבנו עם תושבי הדרום והחיילים השומרים על ביטחוננו יומם וליל. החברה לפיתוח קיסריה רואה חשיבות רבה בהתגייסות למאמץ הלאומי למען תושבי הדרום. זוהי זכות ושמחה לארח, לחבק ולחמם את ליבם של ילדי עוטף עזה. אנו מקווים שההפוגה הקצרה תיתן להם כוחות להמשיך ולהיות איתנים כמו שהם".

בנוסף לאירוח אצל הרב ליברמן ורעייתו נהנו הצעירים מסיור מודרך בנמל קיסריה ובמקומות מרתקים נוספים. במהלך הסיור המסקרן יכלו בני הנוער להציץ אל מאחורי הקלעים של תעשיית הרכב ולחוות את קסמו של פס ייצור של אוטובוסים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.