מערכת COL
|
יום ט' שבט ה׳תשע״א
14.01.2011
השלוחים בפעולה: המיתוג החדש יוצא אל הרחובות
מנהלי בתי חב"ד, שהשיקו בכינוס השלוחים האחרון את המיתוג החדש, כבר מתחילים לעצב את הפרסומים החדשים שלהם על פי שפת המותג ● עשרות מודעות וכרוזים כבר הופיעו השבוע, כשהם נושאים עליהם את הלוגו החדש והם מעוצבים לפי העקרונות של "ספר המותג", דבר שנועד לתת לכל פרסומי חב"ד חזות אחידה, ולהבליט אותם לעומת שלל הפרסומים הממלאים כיום את לוחות המודעות ותיבות הדואר ● מבחר של פרסומים חדשים לסיפור המלא
מיד עם תום הכינוס השנתי של השלוחים, מנהלי בתי חב"ד באה"ק, שבו הושקה שפת המיתוג החדשה שבה השלוחים יפעלו, החלו מנהלי בתי חב"ד ליישם בשטח את שפת המיתוג.
פרסומים רבים, המזמינים את הציבור לאירועי י' שבט וט"ו בשבט, או הקוראים להורים לרשות את ילדיהם למוסדות חב"ד, כבר מופיעים על פי עקרונות "ספר המיתוג", דבר שנועד לתת להם חזות אחידה ולהבליט את פרסומי חב"ד לעומת שלל הפרסומים הממלאים כיום את לוחות המודעות ותיבות הדואר.
הגדיל לעשות בית חב"ד אשקלון שפרסם מודעה שבמרכזה הלוגו החדש ומעליה נכתב בפשטות: "חינוך חב"ד זה מותג".
לפניכם מבחר מתוך שלל הפרסומים החדשים שהוציאו לאור בתי חב"ד ברחבי הארץ.
פרסומים רבים, המזמינים את הציבור לאירועי י' שבט וט"ו בשבט, או הקוראים להורים לרשות את ילדיהם למוסדות חב"ד, כבר מופיעים על פי עקרונות "ספר המיתוג", דבר שנועד לתת להם חזות אחידה ולהבליט את פרסומי חב"ד לעומת שלל הפרסומים הממלאים כיום את לוחות המודעות ותיבות הדואר.
הגדיל לעשות בית חב"ד אשקלון שפרסם מודעה שבמרכזה הלוגו החדש ומעליה נכתב בפשטות: "חינוך חב"ד זה מותג".
לפניכם מבחר מתוך שלל הפרסומים החדשים שהוציאו לאור בתי חב"ד ברחבי הארץ.
הוסף תגובה
0 תגובות