מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״א 30.06.2011

השבת: התעוררות והתוועדויות כהכנה לג' תמוז

השבת, היא השבת שלפני ג' בתמוז - יום ההילולא של הרבי, ובריכוזי חב"ד בארץ ובעולם יערכו התוועדויות ו"שבתות אחדות" וזאת על פי הוראת הרבי לחסידים כיצד לנהוג בשבת שלפני י' שבט - יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ● הרבי גם עורר על עריכת 'קידוש' והתוועדות בשבת שלפני יום הילולא לסיפור המלא
השבת: התעוררות והתוועדויות כהכנה לג' תמוז

השבת, היא השבת שלפני ג' בתמוז - יום ההילולא של הרבי, ובריכוזי חב"ד בארץ ובעולם יערכו התוועדויות ו"שבתות אחדות" וזאת על פי הוראת הרבי לחסידים כיצד לנהוג בשבת שלפני י' שבט - יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע.

במכתב שכתב הרבי (בר"ח שבט תשי"א) כתב: "בשבת-קודש שלפני היארצייט ישתדלו לעלות לתורה (אם אין מספר העליות מספיק - יקראו בתורה בחדרים שונים, אבל לא להוסיף על מספר הקרואים). ישתדלו שמפטיר יהיה הגדול שבחבורה - בריצוי רוב המניין - או על-פי הגורל".

הרבי גם עורר על עריכת 'קידוש' והתוועדות בשבת שלפני יום הילולא. "בעליית הנשמה בש"ק שלפני ההילולא נשארת כבר הנשמה בדרגת העלייה דיום הש"ק (ואינה חוזרת למקומה כבכל שאר השבתות) עד בוא העלייה דיום ההילולא", אמר הרבי.

גם בתי חב"ד בארץ יקיימו התוועדויות ו"שבתות אחדות" כהכנה לג' בתמוז. המשתתפים בהתוועדויות יוזמנו לההתוועדות הארצית לרגל יום ההילולא ה-17 של הרבי המאורגנת על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד בארה"ק, שתתקיים ביום שני ב' בתמוז - אור לג' בתמוז החל מהשעה 7:30 בערב באולם האירועים של בית הכנסת 'בית מנחם' בכפר-חב"ד ליד שולחנות ערוכים בהשתתפות חברי בי"ד רבני חב"ד, חברי אגודת חסידי חב"ד בישראל, ראשי ישיבות חב"ד ומשפיעיהם, שלוחי הרבי – מנהלי 276 סניפי בתי חב"ד בארץ וראשי מאות מוסדות חב"ד בארץ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.