מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״ב 16.05.2012

הרב נחשוני ריתק בהקפדה על מוצרים בהכשרים מהודרים

השבוע התקיים בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" בתל אביב ערב עיון ולימוד לציון שלוש עשרה שנה לפטירתו של עו"ד ר' אליהו מירון ע"ה אשר על שמו נקראת הישיבה ● אורח הערב היה הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות וראש מחלקת הכשרות בראשון לציון אשר ריתק את הקהל שעה ארוכה אודות חשיבות הזהירות וההקפדה על אכילת מוצרים בהכשרים מוסמכים ומוכרים, תוך שילוב עובדות וסיפורים להם היה עד במהלך עבודתו לסיפור המלא
הרב נחשוני ריתק בהקפדה על מוצרים בהכשרים מהודרים

השבוע התקיים בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" בתל אביב ערב עיון ולימוד לציון שלוש עשרה שנה לפטירתו של עו"ד ר' אליהו מירון ע"ה אשר על שמו נקראת הישיבה.

בערב זה, שעמד בסימן של "הדרך הכשרה – כללים ופתרונות בכשרות מחוץ לבית" השתתפו תלמידי הישיבה, אברכי הכולל, בני משפחת מירון וידידי הישיבה.

לאחר דברי פתיחה מאת הרב שאול רייצעס ר"מ בישיבה, צפה הקהל במראות קודש שיחה של הרבי על דברי הרמב"ן הידועים אודות כך שכל מאכל שמקורו בבעל חי לא כשר משפיע על תכונות האדם האוכל אותם, וזהו אחד הטעמים גם ע"פ שכל מדוע נדרשת זהירות והקפדה יתירה על אוכל כשר וכו'.

שליח הרבי לעיר ורב קהילת חב"ד הרב יוסף שמואל גערליצקי דיבר אודות החידוש של ישיבת תומכי תמימים המשלבת לימוד נגלה ולימוד חסידות גם יחד, וכפי שרואים במוחש שזוהי הדרך בה התלמידים עולים ומתקדמים בעבודת ה'.

ראש הישיבה הרב מאיר אריה שמערלינג דיבר אודות חידושו של הרבי בענין אכילת מאכלות אסורות במקרה של פיקוח נפש.

את דבר המשפחה הביא הבן ר' מרדכי מירון שנשא קווים לדמותו של אביו ע"ה, ואיחל לתלמידי הישיבה שימשיכו ויעשו חיל בלימודם ויפיצו את אור התורה והחסידות ברחבי העיר.

אורח הערב היה הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות וראש מחלקת הכשרות בראשון לציון אשר ריתק את הקהל שעה ארוכה אודות חשיבות הזהירות וההקפדה על אכילת מוצרים בהכשרים מוסמכים ומוכרים, תוך שילוב עובדות וסיפורים להם היה עד במהלך עבודתו. המשתתפים ישבו מרותקים לדבריו ובסיומה של ההרצאה הרב נחשוני השיב בבהירות על השאלות הרבות של הקהל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.