מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשע״א 03.12.2010

המשדר החגיגי של JLI לחנוכה: "חופשי להיות יהודי"

ביום ראשון הקרוב - כ"ח בכסלו, בשעה 14:30 אחה"צ שעון ניו יורק, המכון ללימודי יהדות – JLI  בשיתוף עם TorahCafe.com יערכו משדר וידאו מיוחד לכבוד חג החנוכה תחת הכותרת "חופשי להיות יהודי" לדיווח
המשדר החגיגי של JLI לחנוכה:
ביום ראשון הקרוב - כ"ח בכסלו, בשעה 14:30 אחה"צ שעון ניו יורק, המכון ללימודי יהדות – JLI  בשיתוף עם TorahCafe.com יערכו משדר וידאו מיוחד לכבוד חג החנוכה תחת הכותרת "חופשי להיות יהודי".

במהלך המשדר ישאו דברים ד"ר אלן דרשוביץ, ד"ר מלקולם הונליין והרב יצחק שוחט, עם דברי ברכה מאת הרבנים יהושוע לאופר ומרדכי אשקוביץ, כשאת המשדר תנחה הגב' בילא אולידורט, עורכת האתר ליובאוויטש. קום.

בחג החנוכה חוגגים אנו את נס הסיבולת היהודית. מה שהתחיל כקרב בין חבורה קטנה השתלט מאז על דמיונם של מליונים בכל רחבי העולם, והכל בשל הרעיון הפשוט שכל אחד צריך לחיות חופשי מבלי לפחד מאמונתו ודתו. המסר של המכבים מהדהד עם היום בכל מקום בו החופש הינו דבר יקר, תחת המסר הזה יתנהל המשדר כולו.

הצטרפו אלינו יחד עם עוד אלפים רבים מכל רחבי העולם בכדי לקחת חלק במשדר המיוחד על החג שכל משמעותו היא ההמשכיות של העם היהודי והעתיד המזהיר שלו.


Please refresh your page on December 5th, 2:30 PM, to watch the Chanukah Webcast. For more exciting and inspirational videos, check out: www.TorahCafé.com.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.