מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ב 21.12.2011

החנוכיות החדשות והמרהיבות של צא"ח: מה חושבים השלוחים?

החנוכייה החדשה והמרהיבה של צעירי חב"ד לחג החנוכה, הנצמדת לגג הרכב באמצעות ארבעה מגנטים רבי עוצמה, ומייתרת את הזרועות עליהם היתה יושבת תמיד החנוכיה ומתחברת באופן קל ופשוט למצת הרכב - זוכה לתשבוחות רבות ●  מה חושבים ערביי חברון על החנוכייה, ומה חושבים עליה השלוחים? לסיפור המלא
החנוכיות החדשות והמרהיבות של צא

כתב COL

החנוכייה החדשה והמרהיבה של צעירי חב"ד לחג החנוכה, הנצמדת לגג הרכב באמצעות ארבעה מגנטים רבי עוצמה, ומייתרת את הזרועות עליהם היתה יושבת תמיד החנוכיה ומתחברת באופן קל ופשוט למצת הרכב - זוכה לתשבוחות רבות.

כזכור, עד היום, נעשה שימוש בטכנולוגיה דומה רק לרכבי משטרה ולימוד נהיגה, אך זו הפעם הראשונה, שבה גג הרכב יישא אלמנט גדול ומורכב חשמלית כמו החנוכיה.

רבים מ-289 מנהלי בתי חב"ד בארץ כבר הספיקו להרכיב השנה את החנוכיות החדשות, וחלקם לא הספיקו להזמין בשל הביקוש הרב לחנוכיות.

מנהל הפעילות של בית חב"ד נתניה הרב נח סוליש: "החנוכיות החדשות פשוט מדהימות ואטרקטיביות מכל בחינה. בגלל הקלות לחבר אותם לגג הרכב הן פשוט להיט בנתניה ורבים מאנ"ש התאכזבו לשמוע שהן אזלו מהמלאי".

השליח בקריית טבעון הרב מנשה אלטהויז: "יישר כח על החנוכיות. יפה וקל לשימוש. נסעתי מחוץ לעיר במהירות סבירה, והחנוכיה לא זזה".

קמב"ץ חב"ד ירושלים השליח הרב נועם רוט: "במסגרת מבצע חנוכה בירושלים אני נתקל בחנוכיות החדשות המאירות את ירושלים באור החנוכה. הם מרהיבות וזוכות לתשבוחות רבות של השלוחים בעיר"

מנהל בית חב"ד בחברון הרב דני כהן: "יישר כח לצעירי חב"ד על היוזמה. פשוט יעיל ומרשים. אפילו מספר ערבים בחברון בירכו אותי על החנוכייה החדשה". 

מנהל בית חב"ד בדימונה הרב ישראל גליס: "השנה לצערי לא הספקתי לרכוש, אבל אני שומע מידידי השלוחים תשבוחות רבות. יישר כח לצעירי חב"ד".  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.