מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תשע״א 21.06.2011

האברכים שמחוללים מהפכה שקטה בשבועון 'כפר-חב"ד'

שלושה אברכים נמרצים מקיימים בימים האלה פגישות אישיות עם כל אחד ואחד משלוחי הרבי ברחבי הארץ, ובוחנים את הדרכים לצירוף עוד ועוד מנויים לשבועון החסידי 'כפר-חב"ד' ● בפנים: האברכים מדברים על התוכנית  לסיפור המלא
האברכים שמחוללים מהפכה שקטה בשבועון 'כפר-חב
(צילום אילוסטרציה: יוסי פרסיה, COL)
מאת כתב COL

השלוחים ברחבי הארץ נרתמים לחזק את שבועון 'כפר חב"ד' ולהגדיל את מספר המנויים. שלושה אברכים נמרצים מקיימים בימים האלה פגישות אישיות עם כל אחד ואחד מהשלוחים, ובוחנים את הדרכים לצירוף עוד ועוד מנויים לשבועון.

שלושת האברכים הם ר' דוב-בער אורגד, ר' רפאל ברוד ור' יוסף סגל. הם חילקו ביניהם את רשימת השלוחים, וכל אחד ואחד מהם מקיים קשר אישי עם השלוחים שנמסרו לטיפולו וממריץ אותם לפעול להגדלת מספר המנויים.

מספר ר' רפאל ברוד: "כבר קיימתי פגישות עם כשלושים שלוחים, וב"ה אני מוצא היענות רבה. שליח אחד רשם מיד שלושה מנויים חדשים. שליח אחר רשם גם הוא שלושה מנויים, והבטיח להגיע לעשרה מנויים חדשים".

אחד השלוחים סיפר לו סיפור מעניין: "כשבאתי אל השליח הזה, רשם מיד חמישה מנויים חדשים וסיפר לי כי לפני כשנה וחצי עשה מנוי לרב המקום. בסעודת פורים בא הרב לבקר אצלו והודה לו בחמימות על המנוי. הרב אמר שהפתגמים הקצרים מדא"ח עוררו בו רצון ללמוד חסידות. באותו מעמד גם נתן לו תרומה שכיסתה את כל עלות המנוי השנתית".

גם ר' יוסף סגל מדווח על היחלצות של השלוחים לסייע לשבועון: "הייתי בשבוע שעבר בבאר-שבע. ישבתי עם השליח הראשי הרב שניאור זלמן גורליק וכמה מהשלוחים שלו, ובדקנו דרכים לצרף עוד מתושבי העיר למשפחת המנויים. אחר-כך ישבתי עם הרב יצחק בן שימול, מהממונים על רשת הגנים, והחלטנו לפעול לצירוף משפחות אנשי הצוות בגנים למנויי השבועון. גם עם אברהם כהן, השליח בשכונה י"א, הראה התלהבות גדולה".

עוד הוא מספר על פגישה טובה מאוד עם הרב יוסי לרר, השליח ביבנה. לדבריו, גם הוא הביע את רצונו שרב העיר ועוד אישים יהיו מנויים, והוא עכשיו עובד על זה.

ר' דוב-בער אורגד נפגש עם שליח בריכוז חרדי ועם קבוצה של אברכים שקוראים את העיתון בבית הכנסת ומאוד מתלהבים מתוכנו. "כמה מהם הביעו את רצונם להיות מנויים, וזה היה מחמם לב", הוא אומר.

עוד הוא מספר כי בבאר-יעקב פגש יהודי בעל-תשובה שהעיד כי העיתון היה מהגורמים החשובים שדחפו אותו להתקרב ולהתחזק בתורה ובמצוות ובהנהגות חסידיות. "נפגשתי בין השאר עם השלוחים ביהוד, בפתח-תקווה, בחולון, במכבים-רעות ועוד, ואני מוצא רצון גדול לסייע לשבועון ולהפוך עוד ועוד תושבים במקום למנויים קבועים", הוא מסכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.