מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשע״ד 19.03.2014

גם בביתו של של חיים-נחמן ביאליק קראו את המגילה

מאות מיהודי ז'טומיר והגלילות, חגגו את שמחת פורים באווירה מיוחדת. "טנק המבצעים" של כפר החינוך אור אבנר, סובב בכל רחבי העיר במבצע קריאת מגילה והנחת תפילין ליהודי העיר. ואף לביתו של המשורר היהודי המפורסם חיים נחמן ביאליק, הגיע צוות הטנק, שם קראו את המגילה ליהודייה הקשישה שגרה בבית, יחד עם שכנים יהודים, שהתאספו יחד לקיום מצוות החג, תוך תחושה של סגירת מעגל מגילה בבית ביאליק
גם בביתו של של חיים-נחמן ביאליק קראו את המגילה
מאות מיהודי העיר ז׳טומיר והגלילות, חגגו את שמחת פורים באווירה מיוחדת. קריאות מגילה נשמעו בכל פינה, החל מבית היתומים אשר ב"כפר החינוך אור אבנר", בבית הכנסת המרכזי במרכז העיר ז'יטומיר, בבית הספר "אור אבנר" וכן לצעירים סטודנטים ועוד, כאשר את כל הפעילות הזו מנהל בית חב״ד ז'יטומיר הרב נחשון רובין.

האירוע המרכזי היה באולם גדול ורחב ידיים, בהשתתפות מאות מיהודי העיר, בראשות השליח ורב מערב אוקראינה הרה״ג ר׳ שלמה וילהלם, שניצח על המלאכה בשמחת החג לכל יהודי העיר.

האירוע נפתח בקריאת מגילה מרכזי באולם, ע״י ראש הישיבה הרב אליעזר רבינוביץ ובהמשך נהנו מתוכנית מושקעת במיוחד, ממופע הצגה של ילדי בית הספר על סיפור המגילה, וכן מסעודה גדולה, ששולבה עם מופע פעלולים שונים ומגוונים לכבוד שמחת פורים בליווי ממוזיקה חסידית שהרקידו את ההמונים בשמחת החג.

"טנק המבצעים" של כפר החינוך אור אבנר, סובב בכל רחבי העיר במבצע קריאת מגילה והנחת תפילין ליהודי העיר.

ואף לביתו של המשורר היהודי המפורסם חיים נחמן ביאליק, הגיע צוות הטנק, שם קראו את המגילה ליהודייה הקשישה שגרה בבית, יחד עם שכנים יהודים, שהתאספו יחד לקיום מצוות החג, תוך תחושה של סגירת מעגל, עם ילדותו של משפחתו של ביאליק, שהיו שומרי תורה ומצוות.

סעודת החג לכל בני הקהילה שאורגנה תודות לעזרת משפחת השליחה הגב' דבורה רבינוביץ, נמשכה בהתוועדות החסידית אל תוך הלילה בבית הכנסת המרכזי בעיר, בהשתתפות צעירים סטודנטים, שישבו בשבת אחים באווירה חסידית וריקודים סוערים בציפייה לגאולה הקרובה ולשנה הבאה בירושלים הבנויה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.