מערכת COL | יום כ"ח סיון ה׳תשע״א 30.06.2011

בקרוב: הוזלה גדולה בעלויות הסלולר למנויי חב"ד

סמוך לפתיחת 'ועידת המנהלים' שקיימה אגודת חסידי חב"ד התקבלו ב"צעירי אגודת חב"ד" הצעות תחרותיות מארבעת חברות הסלולר בארץ ● בחינה ראשונית של ההצעות החדשות העלתה כי ההוזלה למשתמשים הכבדים תגיע לאלפי שקלים בשנה ● במקביל לפתרונות הסינון הקיימות כיום בחיבור לאינטרנט ממחשבים רגילים ●  אחד היתרונות הבולטים של תכנית 'צעירי חב"ד', שהיא צמחה בשנה האחרונה לכחמשת אלפים מנויים ● וגם: מתי יפורסמו התעריפים החדשים? לסיפור המלא
בקרוב: הוזלה גדולה בעלויות הסלולר למנויי חב
כתב COL

סמוך לפתיחת 'ועידת המנהלים' שקיימה אגודת חסידי חב"ד ביום השני השבוע, התקבלו ב"צעירי אגודת חב"ד" הצעות תחרותיות מארבעת חברות הסלולר בארץ: אורנג', סלקום, פלאפון ומירס.

מאגף מערכות המידע ב'צעירי חב''ד' נמסר כי בחינה ראשונית של ההצעות החדשות העלתה כי ההוזלה למשתמשים הכבדים תגיע לאלפי שקלים בשנה! גם המשתמשים הבינוניים יחסכו סכומים משמעותיים ובד בבד יוכלו ליהנות ממכשירי "סמארטפונים" מהשורה הראשונה. החיסכון של המנויים הקלים יסתכמו עד מאות ₪ בשנה.
 
בחינת פתרונות סינון גלישה גם בסמארטפון
 
ל-COL נמסר כי ההצעות עוברות כעת בחינה מקצועית הן בצד הכלכלי והן בצד המשפטי, כדי לבחור לטובת שלוחי הרבי וכלל חסידי חב"ד את ההצעה המתאימה ביותר. כמו כן נבחנים פתרונות בנושא הגלישה במכשירי הסמארטפון, במקביל לפתרונות הסינון הקיימות כיום בחיבור לאינטרנט ממחשבים רגילים.

כידוע, ה'טלפונים החכמים' מאפשרים גלישה חופשית באינטרנט, ורבים מההורים נחרדו לגלות כי מאמציהם למנוע הכנסת אינטרנט הביתה, או לפחות להפעילו באמצעות מערכות הסינון הכשר, ירדו לטמיון עם כניסתם לשוק של מכשירים משוכללים אלה. הדאגה בתחום זה גברה לאור התחזית כי בתוך זמן לא ארוך יחליפו הסמארטפונים מהדור החדש את מכשירי הדור הקודם וההשפעה הרעה של האינטרנט עלולה להתנחל בידיו, ממש, של כל אחד ואחת.

מערכות הסינון מאפשרות להורים, משלמי החשבון, להורות על חסימת הגישה לאתרי סרטיםואתרים בלתי ראויים, לפייסבוק וכיו"ב. בין האפשרויות שנבחנות, שפתרונות הסינון יכללו בברירת המחדל באותן חבילות לחסידי חב"ד שכוללות מכשירים חכמים וחבילת גלישה בתוך החבילה.

חסידי חב"ד מדברים חינם!
 
אחד היתרונות הבולטים של תכנית 'צעירי חב"ד', שהיא צמחה בשנה האחרונה לכחמשת אלפים מנויים, בקצב גידול של כאלף וחמש מאות מנויים חדשים בכל שנה. הטבת ה-VPN במסגרת תכנית זו מאפשרת דיבור חינם בין מנויי התכנית בהיקף של 1,500 דקות ושליחת 500 SMS בעלות סמלית. בהצעות החדשות, הטבות אלה משתפרות עוד יותר, לצד חבילות משולבות של שיחות פנים וחוץ + חבילות SMS, מכשירים חכמים וחבילות גלישה גדולות במחירים שטרם הוצעו לצרכנים קהילתיים בסדר גודל כזה.
 
החזון של צעירי-חב"ד שכלל השלוחים וכלל חסידי חב"ד יוכלו לדבר ביניהם חינם במסגרת ה-VPN החב"די, דבר שיקל ויוזיל את הקשר בין שלוחי הרבי לבין כלל חסידי חב"ד שמהווים את מאגר הפעילים שלהם למילוי השליחות של הרבי – קירוב הציבור הרחב ליהדות, לתורה ולחסידות והכנת העולם לגאולה השלמה.
 
מתי יתפרסמו התעריפים החדשים?
 
מאגף מערכות המידע בצעירי חב"ד נמסר כי לפי התחזית, המעבר בפועל לתכנית החדשה יתחיל במחצית השניה של חודש תמוז, אחרי שתושלם, כאמור, הבחינה המקצועית, ואחרי שהצדדים יחתמו על חוזים מתאימים. פרסום פרטי התכנית צפוי במחצית חודש תמוז.

לשאלת COL מדוע לא פורסמו פרטי התכנית החדשה ב'ועידת המנהלים', כפי שנמסר תחילה, נאמר כי כל ארבע החברות הסלולריות הבטיחו למסור את הצעותיהן לפני מספר שבועות, אך הן עיכבו את הגשת ההצעות הסופיות מתוך רצון לשפרן עוד ועוד, דבר שאכן ניכר בהצעות שהגישו סמוך לוועידה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.